No i parę dni było dobrze.
Teraz znów to samo z tym ze gorzej. Bledy wcześniej były i odnosiły się do adaptacji przepustnicy.
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
00561 - Mixture Adaptation
Winą obarczałem slaby akumulator który po nocy miał 11.6 v. Po wymianie i adaptacji przepustnicy poprzez przytrzymanie zapłonu na minute poprawiło się.
Wczoraj rano problem znów się pojawił obroty spadały od 200 i do 1100.
Podpiąłem vaga i żadnego błędu nie ma. Na gazie wydaje mi się ze jest dobrze ale gaz dosyć późno się przełącza wiec nie mam jak stwierdzić czy na gazie przy odpaleniu będzie dobrze.
Na ciepłym silniku na benzynie leciutko falują obroty a na gazie już nie.
Mam pytanie odnośnie adaptacji przepustnicy poprzez VAG-COM. Wydaje mi się ze mam przepustnice DBW z protokołem KWP-1281 tak widnieje w informacji o sterowniku i nie mogę zrobić adaptacji przepustnicy przez VAG-a.
Wedlug instrukcji po wejściu w pomiary 08 wejść trzeba w blok 060 a potem w nastawy 04 których nie ma tzn nie ma przycisku do którego mógłbym wejść.
I tu moje pytanie czy jeśli nie ma błędów to można być to zasyfiona przepustnica ??
Prosiłbym jeszcze o jakaś krotka instrukcje jak odkręcić ten plastik który jest na przepustnicy.
Pozdrawiam.
Kod:
Zapłon włączony, silnik nie pracuje!
[Wybór]
[01 - Silnik]
[Bloki pomiarowe - 08]
Wybierz grupę "060".
[Idź!]
[Przełącz na Nastawy - 04]
Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym można ponownie przełączyć na :
[Bloki pomiarowe - 08]
...i gotowe.