Witam
Sprawdzalem miernikiem swiece zarowe (AFB)
Sytuacja na froncie wyglada tak
PK
36
25
14
P- pasazer
K- kierowca
ponizej numery cylindrow (mam nadzieje ze numeracji nie pokrecilem)
1 - martwa
6 - rezystacja z 20omow wiec chyba tez martwa
3,2,5 - rezystacja w okolicach 1-2 wiec raczej dobre
4 - nie udalo mi sie nawet fajki sciagnac a podwazac sie balem - generalnie tak czy siak bez rozbiorki malej nie ma do niej chyba dostepu
Co trzeba konkretnie rozebrac by dobrac sie do 4tki?
Baskecior napisał(a):
Do wymiany swiec zarowych konieczna bedzie koncowka nasadowa "10" o długości ok 12 cm oraz klucz + ramie o długości ok 40 cm.
zadnych wiecj tooli nie trzeba (do 1 i 6)? Klucz dynamometryczny allegrowy to 20pln (wychylowy) tyle, ze nie wiem czy z fajka do swiec da sie go zgrac...
Jakies porady? np wymiana na nagrzanym silniku, zalac wczsniej gniazdo mala iloscia Wd40 , pomodlic sie...
Chwala wszyscy beru, dobre slowo slyszalem o NGK, bosch tez jest ok?
Pozdrawiam,
Przemek