Ja z doświadczenia wiem, że taki odgłos co chlopaki w/n ma obiaw, ale ja się kiedyś zdziwilem jadąc manualem np. 1ka pod 3 tys/rpm i sprzegło powonla zmiana mieszkiem i na kazdym, a razdej przy kazdej powolnej (nie sportowej) zmianie mieszka bylo "szuranie ciezko okreslic co" okazalo sie ze to Turbo mialo takie przeladowanie
sprawdz takze jesli masz mozliwosc vagcom'a doladowanie.
Bo my się w b.podobnym przypadku grzebalismy chyba z diagnoza z 3 tyg czy to wał, czy skrzynia po zajrzeniu w filtr powietrza byl wilgotny i mi prxyszlo do glowy sprawdzic T.
No i wyszla uszkodzona jakas tam sekcja na turbo. To bylo w Audi C5 AVF tylko przy przelocie 250tkm.
Te C6 juz pękają przy 140, dziecięce wady 2.0TDi jak przy tym przebiegu walą imbulsy napędzające pompy olejowe, ktore sie wycieraja koszt imbulsa w ASO 20pln
byl juz taki przypadek u kolegi z AKP
nie sledzilem dalej tego watku...
Dziwne, że np docisk jesli juz... tak szybko, jak na manuala jedyne co robilem przy manualu to wymianialem przeglo przy 230ykm
tanich napraw !!!