Ja z doświadczenia wiem, że taki odgłos co chlopaki w/n ma obiaw, ale ja się kiedyś zdziwilem jadąc manualem np. 1ka pod 3 tys/rpm i sprzegło powonla zmiana mieszkiem i na kazdym, a razdej przy kazdej powolnej (nie sportowej) zmianie mieszka bylo "szuranie ciezko okreslic co" okazalo sie ze to Turbo mialo takie przeladowanie
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
sprawdz takze jesli masz mozliwosc vagcom'a doladowanie.
Bo my się w b.podobnym przypadku grzebalismy chyba z diagnoza z 3 tyg czy to wał, czy skrzynia po zajrzeniu w filtr powietrza byl wilgotny i mi prxyszlo do glowy sprawdzic T.
No i wyszla uszkodzona jakas tam sekcja na turbo. To bylo w Audi C5 AVF tylko przy przelocie 250tkm.
Te C6 juz pękają przy 140, dziecięce wady 2.0TDi jak przy tym przebiegu walą imbulsy napędzające pompy olejowe, ktore sie wycieraja koszt imbulsa w ASO 20pln
![n :):](./images/smilies/052.gif)
byl juz taki przypadek u kolegi z AKP
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
nie sledzilem dalej tego watku...
Dziwne, że np docisk jesli juz... tak szybko, jak na manuala jedyne co robilem przy manualu to wymianialem przeglo przy 230ykm
tanich napraw !!!