Dziękuję bardzo za odpowiedzi i proszę o jeszcze
1/ układ dolotowy – na pewno szczelny
2/ wężyki pozdejmuję i posprawdzam czy są szczelne poprzez zatkanie jednego końca a z drugiej strony będę wytwarzał podciśnienie strzykawką potem od nowa założę i zacisnę.
3/ zawór N75 nie mam od kogo pożyczyć, musze kupić a to wydatek ok. 150zł nie chcę kasy wywalać w błoto wiec tu moje pytanie: czy jak na Vagu nie pokazywało błędów i przy teście elementów wykonawczych zaworek „cykał” to czy on może mimo tego być uszkodzony???
Czy ten zaworek otwiera się stopniowo czy powoli uchyla, bo jak cykał to rozumiem otwierał się do skrajnego położenia a jak podczas jazdy otwiera się może stopniowo to może się przywiesza???
W teście dynamicznym II który umieściłem widać jakby lekkie przeładowanie czy się mylę (?), to może jednak ten zaworek działa skoro turbina wytworzyła ciśnienie ponad normę????
U mnie znajduje się zaworek N75 o numerach 028 906 283 B, znalazłem najbardziej zbliżony zaworek 028 906 283 F. Różnica jak widać w jednej literce na końcu, czy mógłbyś mi sprawdzić czy ten zaworek mogę zastosować jako zamiennik w swoim samochodzie???
I ostatnie pytanie: co to jest takiego Basic Settings gdzie tego szukać i jak to włączyć (może głupie pytanie ale jak na razie się uczę póki co jestem laikiem)
pozdrawiam