Roger_35 napisał(a):
Co do ustawienia manetki, na pewno dzieje się to na P (choc też nie zawsze, dziś miał dzień aksamitny np.), co do N nie wiem, muszę przetestowac a to z tej prostej przyczyny, że jest to przełożenie przeze mnie praktycznie nie używane. Sprawdzę jutro.
Jeżeli telepie na P, to na N też będzie telepało (dla silnika te dwa położenia są tożsame). Możesz oczywiście sprawdzić lecz wynik będzie raczej na 100% taki sam.
Roger_35 napisał(a):
Co do przełożeń D/S, czasami mam takie wrażenie, że muszę używac więcej siły prawej stopy depcząc na hamulec w momencie kiedy stoję przed światłami aby auto utrzymac w miejscu.
Tutaj trudno coś powiedzieć (wrażenie może być złudne) - chyba, że zwiększona siła "hamowania" jest zdeterminowana podwyższonymi obrotami biegu jałowego.
Roger_35 napisał(a):
Co do obrotów biegu jałowego, zero falowania, jak było, tak jest. Trzyma równo lekko poniżej 1000. Delikatnie wyższe, są tylko przez chwilę po odpaleniu na zimno (np. -15 stopni), ale to chyba normalne.
Jeżeli Twoja ocena nie jest mylna, to być moze naprawa skończy się na wymianie poduszki silnika lub skrzyni biegów (lub kilku jednocześnie
![n :):](./images/smilies/052.gif)
).
Takie mam wnioski na podstawie Twoich obserwacji , spostrzeżeń i "statystycznie najczęstszych" przypadłości naszych V6-tek
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
Teraz oczywiście warto sprawdzić podstawowe wartości parametrów mierzonych i odczytać pamięć usterek. Jeżeli będziesz dysponował nowymi uwagami lub konkretnymi danymi - pokaż je. Będziemy radzili co dalej ... .
Roger_35 napisał(a):
Pozdrawiam
Dzięki, wzajemnie
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)