Gjdent:
- błędu nr 01772 nie pozbędziesz się na pewno - nawet po wymianie czujnika G291 za bagatelne 1000 zł.- . 100% gwarancji i zero gdybania, że tak własnie jest ... .
- błędu 01119 ze sterownika ABS raczej też się nie pozbędziesz i raczej "zawsze" kiedyś powróci - osobiscie walczę z tym błędem w kilku samochodach i albo ja jestem taki cieniarz, albo jego geneza jest podobna jak w przypadku 01772 ... .
Buczenie i syczenie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
to normalny/naturalny odgłos pracującego kompresora (buczenie), syczenie pochodzi od "rozdzielni powietrza" i też jest zupełnie naturalne ... .
Do logów powrócę w innym terminie (jeśli sobie tego zażyczysz) ... .
PS 1: Wracając do błędu 01772. to wskakuje on tylko i wyłącznie podczas mocnego /ewentualnie długOtrwałego/ hamowania z większych prędkości. Wtedy sterownik zawieszenia widzi "nienaturalnie wysoki wzrost ciśnienia" w obwodach poduszek przodu i jednoczesny "zanik ciśnienia" w obwodach poduszek tylnych. Podczas silnego hamowania dyferencja jest na tyle duże, że wykracza poza granice zapisane w sofcie sterownika i pojawia się błąd 01772.
Teoretycznie - gdybyś pokonał nawet 10 tkm. i to po największych wybojach lecz bez używania hamulca (lub tylko lekko i sporadycznie) - błąd 01772 nigdy się nie zapisze (oczywiście pod warunkiem, że wszystkie inne elementy pneumatyki pozostają 100% sprawne).
PS 2: Termostat masz do bani ...
![n :):](./images/smilies/052.gif)
.
![n :peace:](./images/smilies/023.gif)