.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 04:18:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [passat 2,5 tdi AKN] logi do oceny...
PostNapisane: 26.mar.2009 10:47:07 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
w imieniu kolegi mihu bardzo proszę o ocene poniższych logów. z góry przepraszam za logowania po 3 grupy na raz - nie tak łatwo zmusić sprzedawcę do testów dynamicznych...

statyczne:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

BS:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

dynamiczne:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 14:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
ładna seria.
poza kątem wtysku nie można się do niczego przyczepić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.mar.2009 14:30:57 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
dziękuję Wodzu. dopiero zaczynam się uczyć czytać te cyferki, przestudiowałem je punkt po punkcie zgodnie z twoim podklejonym topikiem i nie miałem się do czego przyczepić. jedynie korekcje wydały mi się ciut duże chociaż wszystkie na plus i w podobnych wartościach a co chyba najważniejsze - nie przekraczające dopuszczalnych 1,5 jednostki
wartość kąta, rozumiem, trochę za mała choć w normie? ideałem byłoby ok. 2 stopnie?

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 09:17:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
arthurr napisał(a):
dziękuję Wodzu. dopiero zaczynam się uczyć czytać te cyferki, przestudiowałem je punkt po punkcie zgodnie z twoim podklejonym topikiem i nie miałem się do czego przyczepić. jedynie korekcje wydały mi się ciut duże chociaż wszystkie na plus i w podobnych wartościach a co chyba najważniejsze - nie przekraczające dopuszczalnych 1,5 jednostki
wartość kąta, rozumiem, trochę za mała choć w normie? ideałem byłoby ok. 2 stopnie?



kąt w tym silniku jest po stronie BTDC [004BS], a powinien mieścić się w zakresie 0* - 4*ATDC [najlepiej 2*ATDC] w 004BS.

korekcje, jak na AFB/AKN, można uznać za normalne przy tym przebiegu. jeżeli samochód będzie poprawnie użytkowany/serwisowany, to nie zmienią się one przez następne 100 000 km.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.mar.2009 10:09:46 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
czyli trzeba ten kat opóźnić o ok. 2,5 stopnia - jeśli dobrze rozumiem

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: