.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 10:46:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S4 2.7 AGB] - 98r - wzrost tempratury płynu chłodzącego?
PostNapisane: 22.maja.2009 07:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Witam wszystkich i zwracam się z prośbą o pomoc - popołudniowy półgodzinny postój w korku i najpierw temperatura przeskoczyła 90° potem powoli rosła aż do około 98° (czyli prawie do następnej kreski za 90°) – w korku słyszałem wentylatory ale nie było możliwości sprawdzenia czy obydwa działają. Jak się trochę rozblokowało i zacząłem w końcu po 45 minutach jechać temperatura zaczęła spadać ale powoli. Po półgodzinnym postoju a następnie przejechaniu około 100 km na trasie – temperatura była cały czas 90°. Czy taki wzrost temperatury w korku jest możliwy przy tym silniku czy lepiej już zacząć szukać przyczyny w wentylatorach, pompie wody i termostacie? :?:
RAFIIIS4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 07:55:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Mi przez ponad 4 lata, nigdy nie skoczyła powyżej 90st, no dobra raz :) - jak scigałem się w górach po serpentynach z Allroadem 2.7t (chyba z 45min ciężkiego butowania, podjazdy, zjady, redukcje itp.). Natomiast w korkach, na normlanych trasach i po mieście nigdy powyżej 90. szukaj, bo napewno coś jest nie tak.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 21:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2008 20:41:33
Posty: 17
Lokalizacja: Siedlce
Czy mógłbyś sprawdzić - czy po osiągnięciu 90 st i jak wyłączysz silnik to sprzęgło viskotyczne pozwala obracać wentysatorem na silniku czy już powinno blokować ponieważ temperatura została osiągnięta. W mojej esce po zgaszeniu mogę obracać wentylator a po uruchomieniu silnika pracują wszystkie 3 wentylatory, no i oczywiście po włączeniu dodatkowo klimy pierwszy (od klimy) przechodzi w drugi bieg obrotów. :/
RAFIIIS4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2009 21:36:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
w jakims tam moim innym aucie gdy byl niski stan plynu to w korkach rosla mocno temp (mimo ze wiatrak chodzil) a wystarczylo ruszyc i doslownie na oczach spadala - dolanie plynu "naprawilo" uklad chlodzenia.
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: