Witam
Przekopałem się przez forum, wykonałem testy VAG-iem, jednak wnioski moje są niejednoznaczne. Od dłuższego czasu, auto jest zamulone. Czasem wszystko jest ok, czasem tragedia. Objeździłem różnych fachowców, ale w słupsku większość to takie papudraki, że szkoda gadać.
Silnik pracuje słabo i głośno, przed moją interwencją właściwie zawsze gdy obroty przekroczyły na III lub IV biegu 3tys włączał się NOTALUF. Pierwsze wnioski były takie, że silnik jest przeładowany. Podłączyłem więc maszynkę pod VAG-a. Pierwszy wniosek był taki, że jest niesprawna przepływka. Odłączyłem ją - 0 różnicy. Kolejne testy - wszystko zaczęło wskazywać na N75. Przyjrzałem się wężykom. Dwa były podejrzane więc je wymieniłem. Przy okazji rozruszałem kierownice od turbo. Do góry podchodzi w miare szybko, jednak w dół lekko się zacina. Po tych zabiegach ponownie podłączyłem pod VAG-a. Teraz notaluf załącza się przy 3800, auto jest 2x bardziej żwawe.
Załączam logi:
http://picasaweb.google.pl/asc.andrzej/ ... bDdm9qlDQ#
Nadal wg mnie silnik jest przełądowany. Za wszelkę pomoc z góry dziękuję.