.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 07:06:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4Q AAH] Nierówno pracuje na gorącym silniku...co to..?
PostNapisane: 18.mar.2009 14:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Witam,
szukałem i nie znalazłem podobnego tematu...
Gorący silnik nierówno pracuje: waha się, szarpie, obroty nie falują.
Zimny pracuje równomiernie i w miarę zagrzewania zaczyna się bujać. No nieładnie. Obroty stabilne,ale szarpiące kadłubem. Pb 95.

Myślę o sondach,nawet zamówiłem NGK dla spokoju, ale nie mam do kogo uderzyć w Kielcach na Vaga,żeby się upewnić.
Mam gaz sekw. ale jest zupełnie odpięty-zastanawiam się jeszcze czy sterownik LPG Diego 3 jak jest wpięty w sondy-czy pod jedną czy obie...może zakłócać odczyty?
Spalanie na krótkich odcinkach ok.12L.
Macie jakieś pomysły? Zawalone odmy są na pewno. Czujnik Ecu nowy-wcześniej przy dogrzewaniu potrafił bujnąć obrotami, po wymianie równo.
Filtr paliwa? Czasami ma lux kopyto, a czasem się muli....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.mar.2009 16:20:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
VAG prawdę ci powie :peace:

Możliwe, że jest to wina sond, Co do LPG to sterownik tylko czyta sygnał sondy, nie powinien namieszać w PB.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 12:04:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.maja.2008 12:11:20
Posty: 218
Ciekawostki:
-oczyściłem odmy-żółty syf był w środku.
-wymieniłem lambdy,stare - z leciutkim biało-różowym nalotem.
-wymieniłem aku oraz główne zasilanie(na 25mm2) - dawno miałem to zrobić :-p
Silnik ma ciut mniejszą trzęsiankę...takie, jakby puste wybuchy.
Co pozostało? Filtr paliwa, przeponowy zaworek paliwa-ten na szynie zasilającej w paliwo wtryski? No i gorący rusza z przydławieniem :/ Dziura w dolocie/przed przepustnicą? Coś syczy w okolicach dolotu!
LPG nie jest podłączone w ogóle pod lambdy
EDIT:
Przygasa przy ruszaniu przy niewielkim wciśnięciu gazu...hmmm,czyżby czujnik położenia przepustnicy?Nie wiem, przepływomierz? Uszczelka przepustnicy-wyeliminowałem tą możliwość, jest lepiej.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: