.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 12:41:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9 TDI] Prosba o analize logow, blad 575 i 519
PostNapisane: 03.mar.2009 00:15:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Witam, jak w temacie prosze o analize logow.. na wstepie skasowalem dwa bledy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 D
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D21
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00215
2 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent


problem z autem to przyspieszanie.. ciagnie.. po czym przestaje.. no i trzeba puscic pedal gazu i dodac zeby znowu ciagnelo.. i tak w kolko.. na zimnym, na rozgrzanym silniku to samo.. n75? dziura w dolocie? akurat nie znalazlem.. ale w weekend planuje lepiej sie przyjzec bo moze cos przeoczylem.. logi tutaj:

Basic:
Basic 000
Basic 003
Basic 004
Basic 011


Dynamic:
Dynamic 000
Dynamic 001
Dynamic 003
Dynamic 004
Dynamic 008
Dynamic 010
Dynamic 011


Static:
Static 000
Static 001
Static 003
Static 004
Static 007
Static 013

Niestety przy tescie efekt nie wystopil ani razu.. po czym jezdzilem az do wczoraj.. no i nadal wrocilo... teraz nie sprawdzalem czy bledy wrocily.. po tescie nie bylo ich..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 00:21:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
kierownice delikatnie sie przycinaja
lmm mozesz wyczyscic
termostat osobiscie bym wymienil
dawek raczej nie obcina
wtryski w normie moim zdaniem jakies 25tys/km :)
statyczny kat wtrysku do poprawy

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 01:24:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
co do termostatu to mialem karton przed chlodnica ... zima :/
wtryski jakis czas temu zmieniane [8 miechow?] i sa to jakies uzywki od afn'a..
czyszczenie lmm roger that..
a co ze statycznym katem nie tak? 48-52 to chyba norma.. ?
jeszcze jakies sugestie? oj chyba czeka mnie dlugi weeekend ;/

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 09:04:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
alukard napisał(a):
kierownice delikatnie sie przycinaja


tam jest zawór ... ;)
alukard napisał(a):
dawek raczej nie obcina


raczej obcina ... ;)

termostat do wymiany
filtr powietrza tez,jak nie pomoze to wyczyscic lmm

a co do chwilowych braków mocy to z tego co opisujesz wyglada to na zacinajacy sie zaworek N75 [przerabialem temat w kilku B4 TDI ;) ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 11:41:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
stawiam na swirujacy zawor N75... ale dobrze by bylo tez sprawdzic poprawnosc pracy zaworu upustowego .... ;)

Wymien termostat - wraz z odeslaniem żuków i nysek do lamusa - odeszły z nimi tez i kartony przed chlodnice.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 11:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2008 19:09:29
Posty: 884
spanky napisał(a):
alukard napisał(a):
kierownice delikatnie sie przycinaja


tam jest zawór ... ;)
alukard napisał(a):
dawek raczej nie obcina


raczej obcina ... ;)

termostat do wymiany
filtr powietrza tez,jak nie pomoze to wyczyscic lmm

a co do chwilowych braków mocy to z tego co opisujesz wyglada to na zacinajacy sie zaworek N75 [przerabialem temat w kilku B4 TDI ;) ]


bo to b4 :)
zanieuwazylem :)

ale obcina delikatnie dopiero wysoko :):

_________________
A6 1.9 TDI
185PS i 401Nm
ObrazekObrazek
tyle ze w 2 autach seicento 900 + a6 1.9TDi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 13:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
przemik napisał(a):
(...)
Wymien termostat - wraz z odeslaniem żuków i nysek do lamusa - odeszły z nimi tez i kartony przed chlodnice.


oj nie raz widuje nowe auta z takimi "wynalazkami" jeszcze nieumiejetnie wsadzone.. strasznie je widac.. takze chyba te czasy jeszcze nie nastaly :D

dziekie za odpowiedzi.. wymienie termostat, aczkolwiek na pewno? karton nie przeklamal wyniku? filtr wymienie i zobacze co z lmm..

postaram sie od tescia podmienic n75 jak bedzie czas i zobaczyc wyniku.. ale to w ostatecznosci..

a jak sprawdzic poprawnosc pracy zaworu upustowego? rozumiem ze poszukac go, wd40 czy cos innego do smarowania? i ma dzialac?

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 14:29:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ewidentnym winowajcą jest zacinający się N75. Przerabiałem to samo w moim Golfie 1Z. 2 identyczne błędy i notlaufy.
Zasłanianie chłodnicy kartonem to druciarstwo - należy wymienić termostat aby cieszyć się dogrzanym silnikiem.
Resztę napisali koledzy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2009 21:49:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Odświeżam trochę temat bo nie uporałem się z autem.
Wymieniłem filtr powietrza, filtr paliwa, termostat. Podmieniałem N75 od teścia no i na jego zaworku było cacy toteż kupiłem nówkę w sklepie i założyłem i było cacy, zdarzyły mi się 2 zgrzyty przy jakichś 140km/h na 4 biegu i na 5 więcej. Olałem, autem jeździła żona do pracy, ja praktycznie nie tykałem. Ostatnio miała problem z odpaleniem - akumulator z którego wcześniej uciekł elektrolit w jakichś tam drobnych ilościach. No nic naładowałem i jest cacy ale zauważyłem że mam pęknięte węże pod nim, wyciekający elektrolit je uszkodził. Od czego one są?
P1030958
P1030959
P1030962
P1030965
1 to na pewno powietrza, idzie od tego czujnika masy powietrza do czegoś, nie wiem nie znam się.. na zdjęciu P1030959.JPG to widać.
W piątek pewnie będę miał auto to podjadę i kupie te wężyki i zmienię. Czy to może powodować te moje notlaufy ? I od czego te węże są ? Czy wystarczy że założę zwykłe gumowe? innych raczej od ręki nie dostanę u mnie w mieście a one są szersze a potem cienkie przynajmniej ten jeden. ten drugi to nie wiem skąd wychodzi i dokąd. Wchodzi aż tam gdzieś pod przepływkę co widać na zdjęciu P1030962, a wychodzi gdzieś z pod aku/filtra paliwa tych okolic.
Aha po wymianie postaram sie zlogowac auto jeszcze raz. Ale to pewnie w next tygodniu, średnio u mnie z czasem teraz.

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: