paulo79 napisał(a):
musisz sprawdzic jaka opornosc powinien miec w madrej ksiedze i porownac ze swoim czujnikiem a jak nie to moze byc jeszcze czujnik temp silnika ten ktory steruje dawka paliwa przy odpalaniu tzw czujnik ssania
ta bryka nie ma dodatkowego czujnika od ssania.
jest tylko jeden czujnik temp, ktory daje sygnal do komputera sterującego pracą silnika.
MARIAN>
tu masz dokladny opis w tym m.in. rezystancję wzgledem temp.
http://sjmautotechnik.com/trouble_shoot ... coolt.html
tak mniej wiecej przy 20st cel powinno być około 2kohm , a przy 100 st cel około 200ohm. takze zmierzyc na zimnym jak i na rozgrzanym, bo tez bywa, ze moze lapac przerwe pod wplywem wahan temp. tez warto obejzec wtyczke czy sie nie wykruszyła, czy przewody się nie rpzełąmały pod gumowym kapturkiem oraz czy piny nie wcisnely.
Poza tym sprawdz wszystkie rurki na szczelność. grube, jak i cieniutkie podciśnieniowe.