.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 13:21:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 C4 2,2, Turbo błą czujnika obrotów silnikczujnik sprawny
PostNapisane: 12.cze.2009 22:00:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 12:38:09
Posty: 120
Auto ciężko pali po podpięci do vag a występuje błąd G 28 ,czujnik zmierzyłem i ma ok 1 K Oma,przekładałem czujnik znajdujący się obok od pozycji wału i bez zmian ,wychodzi żę jest czujnik dobry a błąd cały czas ten sam .Proszę o pomoc bo kończą mi się pomysły .Pozdrawiam M

_________________
MARIAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.cze.2009 22:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
czy to nie ten czujnik co wywala tylko bląd na zgaszonym silniku ,a po odpaleniu ginie ,jak tak to normalnie wszystko masz ok

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 07:44:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 12:38:09
Posty: 120
Problemem jest to że auto ciężko pali trzeba wcisnąć gaz do dechy i w tedy zapali wymieniałem też pompę paliwa ponieważ ciężko mi palił z tego powodu i szarpał biegami ,po tej wymianie płynnie zmienia biegi ale dalej jak nie wcisnę gazu do dechy to nie zapali kręcąc przez ok 7 sekund .Pomocy bo już nie wiem co dalej

_________________
MARIAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 13:13:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
na zimnym i cieplym tak samo ciezko pali? czy podczas odpalania przyłapuje coś tam przed odpaleniem? a jak odpali to trzyma obroty i jezdzi normalnie?

odłącz wtyczke z przepływki i spróbuj odpalić. zdejmij wtyczke z czujnika temperatury z tyłu silnika (chyba biała) i sprawdz odpalanie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 14:37:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 12:38:09
Posty: 120
Tak dziwne rzeczy się dzieją z tym autem ,na zimnym trochę lepiej pali ,a jak zapali i jadę potem zgaszę to jest ok zapala na dotyk ale jak postoi 10,15 min to gaz do dechy no i zapali to mnie denerwuje strasznie szykuje mi się dużo kilometrów do przejechania a auto kuleje,podczas jazdy jest wszystko ok tylko to zapalanie ,na zimnym nie ma równo 1000 obr tylko mniej a przedtem miał zawsze 1000 ,sprawdzę tą wytyczę dziękuję

_________________
MARIAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.cze.2009 14:54:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 12:38:09
Posty: 120
Kolego napisz jaka ma być oporność tego czujnika białego i jak sprawdzić przepływomierz ,po odpięciu czujnika zapalił się czek podpoiłem wtyczkę z powrotem i zapalił na dotyk jednak jak się zastanowić to morze być uwalony czujnik temperatury ,no i jak z tym przepływomierzem (nawiasem muwiąc znam kogoś kto ma sport quattro )Pozdrawiam

_________________
MARIAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2009 19:28:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2008 11:07:33
Posty: 148
Lokalizacja: Lubin
musisz sprawdzic jaka opornosc powinien miec w madrej ksiedze i porownac ze swoim czujnikiem a jak nie to moze byc jeszcze czujnik temp silnika ten ktory steruje dawka paliwa przy odpalaniu tzw czujnik ssania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.cze.2009 21:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
paulo79 napisał(a):
musisz sprawdzic jaka opornosc powinien miec w madrej ksiedze i porownac ze swoim czujnikiem a jak nie to moze byc jeszcze czujnik temp silnika ten ktory steruje dawka paliwa przy odpalaniu tzw czujnik ssania


ta bryka nie ma dodatkowego czujnika od ssania.

jest tylko jeden czujnik temp, ktory daje sygnal do komputera sterującego pracą silnika.

MARIAN>

tu masz dokladny opis w tym m.in. rezystancję wzgledem temp. http://sjmautotechnik.com/trouble_shoot ... coolt.html

tak mniej wiecej przy 20st cel powinno być około 2kohm , a przy 100 st cel około 200ohm. takze zmierzyc na zimnym jak i na rozgrzanym, bo tez bywa, ze moze lapac przerwe pod wplywem wahan temp. tez warto obejzec wtyczke czy sie nie wykruszyła, czy przewody się nie rpzełąmały pod gumowym kapturkiem oraz czy piny nie wcisnely.

Poza tym sprawdz wszystkie rurki na szczelność. grube, jak i cieniutkie podciśnieniowe.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2009 11:15:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
jeśli ten silnik ma podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa na magistrali wtryskiwaczy to obstawiam jego uszkodzenie .żeby sprawdzić należy sciągnąc wężyk podciśnienia- tam nie ma prawa być nawet zapachu benzyny

_________________
A6 c5 2.8 quattro limo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2009 11:29:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kuźwa a nie pomyśleliście, że cycek na kole zamachowym jest zgięty/upierd... ? przecież to się pierwsze co rzuca w oczy w pierwszym poście.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2009 11:36:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
quattrowentylator napisał(a):
kuźwa a nie pomyśleliście, że cycek na kole zamachowym jest zgięty/upierd... ? przecież to się pierwsze co rzuca w oczy w pierwszym poście.


nie odpalił by wcale

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.cze.2009 11:49:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie zawsze. Sęk z tym cyckiem jest taki, że jak się zagrzewa od silnika to się wykrzywia, i wtedy czujnik może nie zczytywać poprawnie. I to nie jest wcale takie rzadkie. Biedrzychowice potwierdzają.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: