75w/90 nie wiem jakiej firmy,w warsztacie zmieniali, wydaje mi sie ze synchronizatory rowniez siedza,chyba 2 i 5 bieg czuc tryby przy zmianie i to nawet jak jest nie duza roznica obrotów
na jakie koszta moge liczyc włącznie z wyjęciem skrzyni?
Sprzęgło tez mi nie pasuje, po kupnie opony przednie były łysawe więc przed zmianą kilka razy nie przesadnie zerwałem i po tym zaczeło szarpać i drgać przy ruszaniu,zrobiłem po tym 2tys km, myślałem ze dojdzie do siebie i nawet starałem sie ruszac z 2tys obr/min dłuzej puszczając sprzegło zeby delikatnie przypalić tarcze ale nie pomogło?
Chyba dobrze było eksploatowane przez te 160tys km
No i dzieki temu forum napewno wymienie wałek napędzajacy pompe oleju na dniach
Silnik biega fajnie tylko słychac stukocik takie głośne tykanie jak w zegarkach, to normalne? podczas kupna nie było tego, mysle ze moze jakis zagęszczacz wlali, choć chłopaki z warsztatu powiedzieli ze turbo suche i wszystko normalnie wygaląda?
pozdro