.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 17:16:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A100 2.2TQ MC 89r znowu problem
PostNapisane: 11.lip.2009 21:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
Witam ponownie,niedawno postanowiłem ,po raz chyba ostatni ,zreperować auto,wcześniej kulał cały czas,jeżdził palił ale powoli i szarpał,pojechałem tydzień temu do ostatniego mechanika w mieście,który się podjął naprawy,dzisiaj zrezygnował i on,napiszę pokolei w jakim stanie jest auto,dodam,że ten mechanik na temat tego silnika nie wiedział nic,leciał wg.schematu instalacji elektr.niby wszystko działa,ale auto dalej kuleje,no ale po kolei,mam taki wyłącznik pompy paliwowej ,żeby go odpalić wyłączam pompę kręcę kiedy zapali dodaję ostro gazu i włączam pompę to jedyny sposób aby go zapalić,normalnie nie chce,audi chodzi telepie silnikiem,wkręca się dobrze nie kicha nie strzela,cały czas dymi na czarno jak podjeżdżony tdi,z tłumika słychać ;pierdzenie;pochodzi z 3min i powoli sam zmniejszając obroty gaśnie,kombinując z tym wyłącznikiem pompy zapalam i chodzi dalej przez 3min-5min,mogę nim jechać ale na wysokich obrotach,wcześniej na nowych świecach pochodził te nieszczęsne 3min.i gasł bo był zalany albo wszystkie świece albo 3,2, nie wyrabiałem ze świecami,jak nie był zalany to dużo mniej dymił,teraz jest ustawiony,że chyba nie zalewa,ale i tak świece są czarne,wtryski,klapa spiętrzająca wszystko zawalone sadzą,trzymając na obrotach nie gaśnie,najgorsze,że przez ten tydzień raz udało mi się pojeżdzić tym autem normalnie tzn.palił z tym wyłacznikiem reszta super miał buta jak nowy,na wolnych chodził nie gasł jeżdziłem cały dzień taka frajda niestety postawiłem na noc,z rana odpalił pochodził 3min sam zgasł i już go nie odpaliłem zalany najbardziej mnie to zabolało,jednak można i auto chce jeżdzić,piszę do znawców tych dziwnych aut,ktoś pomyśli -frajer- trzeba zaprowadzić do dobrego mechanika i po kłopocie,dobry mechanik krzyknął mi ostatnio 1000zł plus częsci bo będzie go diagnozował 2-3dni a przez ten czas tyle by zarobił,moja audi nie jest tyle wart zresztą mając tak doświadczonych forumowiczów można próbować zrobić to taniej i samemu.Czekam na sugestie,sprawdzony dolot przewody kopułka świece pompa czujniki temp.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 03:13:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
masz tam gaz, w jakim stanie sa wtryski :?:

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 07:47:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Spróbuj wymienić lub przeczyścić termiczny regulator cisnienia paliwa (znajduje się z boku bloku, idą do niego 2 przewody paliwowe) - było gdzieś na forum opisywane jak to zrobić... Jeśli jest zapchany to w trakcie nagrzewania i po nagrzaniu przepływa przez niego taka sama bądź zblizona ilość paliwa, czyli nie zwiększa się ciśnienie nad tłoczkiem rozdzielacza (motor jest zalewany). W takim wypadku skład mieszanki prawdopodobnie jest ustawiony dla źle pracującego regulatora - inaczej mógłby odpalać tylko na czas pracy wtryskiwacza rozruchowego. Także jeśli nawet zdecydujesz się na wymianę to stary rozbierz aby zweryfikować czy nie był zapchany - jeśli tak, to potrzebna będzie kolejna regulacja składu mieszanki. Mam nadzieję, że jasno to napisałem.

P.S. Próbowałeś odpalać auto z odpiętym wtryskiwaczem rozruchowym (z normalnie podłączoną pompą) ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 08:21:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
dawno, daaawno temu, kiedy jezdzilem jeszcze takim, mialem identyczna sytuacje, tylko, ze jak misze Mechitro, dawal popalic termiczny regulator cisnienia paliwa, i prztyczek, ktorym musialem sie bawic, zeby nie zgasl, byl wlasnie od niego. Umijetne wlaczanie i wylaczanie do momentu zlapania temperatury pozwalalo odpalac auto, tak ze sproboj go przeczyscic/podmienic i zobacz czy cos sie zmieni. Mi po wymianie problem sie rozwiazal.

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 09:52:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
co do wtrysków to tylko metodą na oko ale wcześniej jak miałem jeden padnięty to czwórkował a teraz ładnie reaguje na gaz,instalacji gaz. nie mam,regulator zmienię mam drugi rozebrać trochę się boję bo kiedyś próbowałem to niezła kostka rubika dla mnie,ale sprawdzę ,co tam trzeba przeczyścić,ten włacznik akurat mi nie przeszkadza nie takie kombinacje robiłem w ciągu 12 lat użytkowania tego auta,napiszę po zmianie,dzięki za radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2009 15:28:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
Witam ponownie,dziś założyłem drugi regulator,jest tak samo tylko podbiły obroty do 2,5tys. dalej palę na pstryczek elektryczek,dalej dymi na czarno jak z komina,dalej po minucie gaśnie,świece czarne ale suche,więc albo ten drugi regulator jest walnięty albo to nie to,przyznaję się nie rozbierałem go do czyszczenia,nie wiem co i jak,macie jakieś pomysły.Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2009 15:30:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
zdiagnozowac na 100% przyczyne usterki. jesli regulator, kupic nowy w ASO, nie żydzic i cieszyc sie jazda., analogicznie w przypadku innej usterki.

czy Ty aby nie masz zle ustawionej mieszanki?

zagadaj do kefira, moze on cos poradzi.

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2009 15:51:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.cze.2007 00:54:06
Posty: 26
Lokalizacja: Poznań
Tutaj masz ładnie opisane i zobrazowane co i jak z regulatorem zrobić:
http://audi200tq.dzs.pl/uklad-paliwowy/ ... termiczny/

_________________
NF, KU, APR, CAEB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2009 20:16:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Ja mam jeden: rozbierz ten regulator i zobacz.
Nie wiem po co prosisz o rady skoro z nich nie korzystasz...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2009 20:33:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
zalewa ci gary - przypuszczam że klapa nie ma luzu od tłoczka rozdzielacza, nie ma sie co rozpisywac nad czym jak co ustawić bo jest tego multum :d

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2009 09:54:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2006 19:54:23
Posty: 94
Lokalizacja: lidzbark warmiński
sory,poszedłem na łatwiznę myślałem,że może jest coś innego,ten regulator to sobie przypomniałem,kiedyś go rozbierałem ale nie rozbierałem wnętrzności a tam się zbiera syf,koniecznie muszę to zrobić pewno i jeden i drugi jest brudny,napiszę jaki jest efekt,pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: