.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 17:24:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI 100 C4 PALI JAK SMOK 40 L NA 220 KM
PostNapisane: 21.lip.2009 10:43:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2009 13:26:39
Posty: 6
Lokalizacja: ostrow maz.
Witam ! mam problem z audi 100 c4 2,3 i Prosze o jakas podpowiedz ! zaczela mi palic i to duzo 40 l na 220 km :/ to troche duzo nawet jak na ten silnik. Podejzewem ze to moze byc czujnik dawki paliwa ale do knca nie jestem pewny moze to cos innego? Jak nabierze temperatury to zaczyna sie dlawic i ciezko ma wejsc na obroty jak gdyby ja zalewalo i straszni ekopci czarnym dymem.Sonda lambda wymieniona , silniczek krokowy tez bo przedtem nie miałem rownych obrotow ale to przez dodatkowy wtrysk rozruchowy zalewalo mi ja .Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC

_________________
tomek250708


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2009 11:44:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Sprawdź działanie tej lambdy, zwłaszcza jak kupiłeś zamiennik.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 10:22:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lis.2005 17:09:45
Posty: 426
Lokalizacja: Mikołów SMI/SG
Auto: Szukam C5 ACK
Sprawdź też czy paliwo Ci nie kapie z rozdzielacza wtrysków do przepływomierza i dalej do obudowy filtra powietrza. Mógł wtedy paść uszczelniacz tłoczka w rozdzielaczu. Dodatkowy zimny wtrysk sterowany jest czujnikiem dwupinowym, gdy jest zwalony może zalewać nonstop.

_________________
.:I'm looking for AUDI A6:. .:Earlier:..::AUDI C4 2.3 AAR '91 LPG TITAN::. .:Much earlier:..::AUDI C3 1.8 PH '90 WEISS::.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 22:05:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Po pierwsze takie usterki nie nastają z dnia na dzień. Rozdzielacz nie zaczyna ciec w takich ilościach od razu. Każdy element należy sprawdzić krok po kroku. Jest tego tyle, że ciężko wytłumaczyć;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2009 18:49:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2009 13:26:39
Posty: 6
Lokalizacja: ostrow maz.
Dzieki za wskazowki !!! Wtrysk od dodatkowego rozruchu odlaczyłem poniewaz mi ja zalewalo , rozdzielacz cisnienia paliwa sprawdzilem dziala i niewidac wyciekow wtrysk jest suchy . zastanawiam sie nad przeróbka na wtrysk elektroniczny z kompyterem od golfa GT coraz bardziej rozwazam ta opcje . Wymieniłem rowniez czujnik od dawki paliwa bo jak nia jade to mam wrazenie ze ja zalewa i nie ma sily tego przepalic i strasznie przy tym dymi czarnym dymem i to mie niepokoi cisnienie oleju jes ok .zaczyn mie to denerwowac delikatnie mowic ;) Niedługo to tylko do kosciola nia bede jezdzil bo na paliwo nie wyrobie ;) jeszcze raz DZIEKI za podpowiedzii i czekam na jakies inne ktore moze mi pomoga

_________________
tomek250708


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2009 19:45:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jesli zimny silnik odpala i pracuje normalnie, to czujnik temperatury ( ten drugi - od ECU ) do wymiany.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: