Sytuacja wyglada dosc prosto
Przekrecenie kluczyka nie powoduje krecenia rozrusznikiem.
Pytania:
1. Gdzie jest zlokalizowany rozrusznik (i skad lepiej sie do niego dostac gora/dol)?
2. Czy automat rozrusznika idzie przez przekaznik (jesli tak, gdzie jest zlokalizowy)?
3. Czy automat rozrusznika idzie przez bezpiecznik (jesli tak to ktory)?
4. VAG nie pokazuje bledow.
5. W zwiazku z tym, ze ktos sugerowal stacyjke, jak sie do niej dostac? A precyzyjnie, jakim kluczem odkrecic oslone kolumny kierownicy?
6. Wasze sugestie usuniecia usterki
?
informacje dodatkowe:
1. Na desce rozdzielczej swieca sie wszystkie lampki jak podczas prawidlowego rozruchu. Pojawia sie "OK".
2. Przy probie zapalenia auta, przy celowo zapalonych swiatlach, swiatla zostaja wylaczone - tak jak przy prawidlowym rozruchu.
3. Przy probie zapalenia auta, napiecie ani drgnie (jest na poziomie 12,2V - mierzone miernikiem).
4. "Gibanie" kluczykiem w stacyjce nie powoduje zadnych zmian.
z gory dziekuje za pomoc,
pozdrawiam,
hubert