Pacjent moje A90 20vq 7A.
Zaznaczam, że od ponad roku już nie ma w nim zaworu wolnych obrotów, wszystko zaślepione. Wolne obroty bez problemu się utrzymywały na ciepłym, pomimo jego braku, jedynie jak był zimny to trzeba było minutę (z zegarkiem w ręku) poczekać i potrzymać na obrotach, aby się lekko nagrzał i potem obroty już były. Od paru dni podczas normalnej jazdy, jak już jest zagrzany - przy schodzeniu z obrotów wciskając sprzęgło - gaśnie. Nie wyrównuje obrotów.
I teraz - mając na uwadze fakt, że zaworka wolnych nie ma, i wszystko jest szczelne (ale to też sprawdzę) - co może powodować takie gaśnięcie na wolnych ? Jak się powoli schodzi obrotami , wtedy zaatrzyma się na 850-900 bez problemu, jednak nie zatrzyma się jak się mu daje schodzić z wyższych obrotów i gwałtownie.
Czym może być spowodowane gaśnięcie ?
_________________ Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
![Obrazek](http://www.santano.pl/userbar.jpg)
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
|