.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 17:43:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [90 20v - 7A] przestał trzymać obroty jałowe i gaśnie.
PostNapisane: 28.lip.2009 14:06:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Pacjent moje A90 20vq 7A.
Zaznaczam, że od ponad roku już nie ma w nim zaworu wolnych obrotów, wszystko zaślepione. Wolne obroty bez problemu się utrzymywały na ciepłym, pomimo jego braku, jedynie jak był zimny to trzeba było minutę (z zegarkiem w ręku) poczekać i potrzymać na obrotach, aby się lekko nagrzał i potem obroty już były. Od paru dni podczas normalnej jazdy, jak już jest zagrzany - przy schodzeniu z obrotów wciskając sprzęgło - gaśnie. Nie wyrównuje obrotów.
I teraz - mając na uwadze fakt, że zaworka wolnych nie ma, i wszystko jest szczelne (ale to też sprawdzę) - co może powodować takie gaśnięcie na wolnych ? Jak się powoli schodzi obrotami , wtedy zaatrzyma się na 850-900 bez problemu, jednak nie zatrzyma się jak się mu daje schodzić z wyższych obrotów i gwałtownie.
Czym może być spowodowane gaśnięcie ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 15:17:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Może któryś ze switchy przy przepustnicy?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 15:56:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
być może, tak myślę, że może przepustnica się "sama" uszczelniła za mocno ? A jeszcze jedno co mi przychodzi do głowy to nieszczelność dolotu mimo wszystko.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: