.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 19:51:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [BDG] Poproszę o analizę logów
PostNapisane: 17.wrz.2009 10:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 10:15:08
Posty: 15
Lokalizacja: Płock
Witam,
Bardzo proszę o analizę logów (na razie mam tylko te poniżej), dotyczy modelu silnika 2.5l BDG z 2003 r. Generalnie nie mam problemów z motorem, błędów "0", jest bardzo mocny, pracuje równo, spalanie super, jednak po dłuższym postoju lub po nocy czasami kiepsko odpala - trzeba go wówczas pokręcić 4-5 sek. Jak już odpali pracuje równiutko, ale nie ukrywam, że trochę się wstydzę wtedy tej chmurki z wydechu.

LOGI:
Próba statyczna - Basic Settings
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb5 ... 57d24.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/269 ... 5560c.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23c ... e42d3.html

Próba dynamiczna
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be7 ... 1ea97.html

Z góry dziękuję za Waszą pomoc.

_________________
2.5L V6 163PS BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2009 12:13:10 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
z tego co wkleiłeś - musiałbyś poprawić kąt wtrysku - przyspieszyc go żeby wszedł w prawidłowy określony przez producenta zakres... ale logi s niepełne, nie wiemy nawet czy temperatura cieczy przy logowaniu była prawidłowa...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2009 13:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2007 10:15:08
Posty: 15
Lokalizacja: Płock
arthurr napisał(a):
z tego co wkleiłeś - musiałbyś poprawić kąt wtrysku - przyspieszyc go żeby wszedł w prawidłowy określony przez producenta zakres... ale logi s niepełne, nie wiemy nawet czy temperatura cieczy przy logowaniu była prawidłowa...


niestety na tą chwile mam tylko te logi, jeśli pozostałe będą niezbędne postaram się je zrobić. Temp była odpowiednia "90*C na wskaźniku deski rodzielczej". Czy przy moich objawach należy koniecznie poprawić kąt wtrysku, czy może nie odbiega on bardzo od normy. W mojej okolicy (Płock) nie bardzo mam gdzie to wykonać, a nie chciałbym żeby niefachowe próby tych zmian spowodowały pogorszenie pozostałych parametrów. Czy tak ustawiony kąt może nieść jakieś straty i czy ma on wpływ tylko na rozruch silnika?

_________________
2.5L V6 163PS BDG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2009 14:23:38 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
ma on wpływ właśnie na rozruch. Podczas normalnej pracy ecu i tak ustala sobie kąt pod warunki pracy, ale warto go ustawić. Na forum jest dokładny opis ustawiania kąta wtrysku, poszukaj - myślę że poradzisz sobie sam. Przejrzyj podklejony temat z linkami do TDI

P.S. no właśnie, na wskaźniku masz 90 stopni a w rzeczywistości może być 70... fajnie byłoby gdybyś zrobił i wrzucił komplet logów zgodnie z tematem o diagnostyce...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: