.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 04:46:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 2,2 Turbo problem z sygnalizacją hamulca
PostNapisane: 15.lis.2009 15:21:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 12:38:09
Posty: 120
Po każdym uruchomieniu jak auto postoi dłużej zapala się w kompie kontrolka od hamulca czerwona ,zaczęło się to po wymianie płynu w układzie ,co ztym zrobić ,dziękuję za podpowiedzi.pozdrawiam

_________________
MARIAN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 15:33:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
moze sprawdzic poziom plynu?

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 17:09:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
pompa hamulcowa
poszukaj na forum
było o tym sporo

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 17:15:09 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Buba napisał(a):
pompa hamulcowa
poszukaj na forum
było o tym sporo

wymiana płynu "zabiła" pompę?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 19:36:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Mogła się rozszczelnić. Jaki płyn załałeś, jaki jest jego stan?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 13:58:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
Dokłądnie tak samo było u mnie dopóki miałem zalane czerwonym płynem było OK, zmieniłem płyn na zielony ( taki jak powinien być ) zaczoł walic wykrzyknik (!) czyli spadło ciśnienie w serwie poniżej 120 Bar . Jak sie potem okazało zbiegło się to w czasie z awarią gruszki :) a że przy okazji zrobiłem regenerację pompy wspomagania, wymieniłem serwo i pompę hamulcową to już urok tego układu hamulcowego :)


Myślę ze w Twoim przypadku jeśli hamowanie się nie pogorszyło to trzeba by dać pompę wspomagania na test czy daje odpowiednie ciśnienie , regeneracja naszych dwusekcyjnych pomp to koszt max 400 PLN ale masz potem święty spokój na jakiś czas.

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: