.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 04:46:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 2.0 ACE] Głośna buczenie wydechu przy 3000-3200rpm
PostNapisane: 03.gru.2009 22:13:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
Kumpel zakupił sobie w niedzielę audi 100 z silnikiem ACE 2.0 16V. Ma mały problem z tłumikiem. Otóż w mojej C4 odgłosy pracy silnika i wydechu są proporcjonalne do wskazań obrotomierza. Czyli na wolnych obrotach nie słychać wcale, potem zaczyna być słychać przy około 2200 rpm takie delikatne mruczenie i dalej im więcej buta tym trochę głośniej.
W jego Audi natomiast jest jakiś dziwny rezonans przy pewnych obrotach. najgłośniejszy jest przy około 3200 rpm. Wydobywa się wtedy takie głośne cholernie buczenie, które okropnie irytuje. Po przekroczeniu 3300 rpm znowu jest ciszej.
Po zakupi myślał, że to tłumik. Pojechał na warsztat i spece stwierdzili, że jest szczelny i nie ma się co czepiać. Jeden z mechaników stwierdził natomiast że poduszki silnika do wymiany. Oblukaliśmy wczoraj poduszki i stwierdziliśmy, że są jak nowe.
Co to za cholerstwo :?:
Dwa prawie identyczne auta różniące się praktycznie kolorem oraz datą produkcji a jednego prawie nie słychać a drugie buczy jak diabli. Czyżby pusty kat?
I jeszcze jedno zaobserwowałem. W moim spaliny wydobywają się w miarę spokojnie na wolnych obrotach natomiast u kumpla jak gdyby wydobywały się pod wyższym cisnieniem. Jest takie charakterystyczne pyrkotanie, pierdzenie.
Miał ktoś może do czynienia z takim draństwem?

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 16:39:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
ja mam blizniacza sytuacje tyle ze w NG,
tyle ze zamiast kata mam tlumik przelotowy, koncowy tlumik przelotowy a srodkowy przedmuchany...
ale jak srodkowy byl dobry to bylo cichutko w srodku

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 18:21:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
a może tłumik sie w środku rozsypał??

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 18:25:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.wrz.2006 21:49:10
Posty: 88
Lokalizacja: Gdańsk
no dokladnie... u mnie sie posypal w srodku... ale mi to nie przeszkadza...

_________________
Audi Coupe 2.3 NG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 19:26:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 00:43:09
Posty: 161
Lokalizacja: ...:::RZ:::...
Auto: Audi A8, Audi A4
jutro podjadę i bedziemy sprawdzać. Rzeczywiście jeśli przepaliła mu się w środku rura i się zrobił przelotowy to może dudnić. Tyle że po wierzchu idealnie obydwa tłumiki wyglądają.
tylko jak sprawdzić tłumik w środku?

_________________
Audi A4 B8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2009 23:47:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1574
Lokalizacja: Wałbrzych
To jak wygląda z zewnątrz o niczym nie świadczy.
Jeśli końcowy, to odepnijcie go z wieszaków i poruszajcie na boki; jak bedzię grzechotka, to znależliście przyczyne. Natomiast nie wiem jak to obadać w przypadku środkowego i kata

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'
Jest
COUPE KV 85'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 00:39:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
newman napisał(a):
To jak wygląda z zewnątrz o niczym nie świadczy.
Jeśli końcowy, to odepnijcie go z wieszaków i poruszajcie na boki; jak bedzię grzechotka, to znależliście przyczyne. Natomiast nie wiem jak to obadać w przypadku środkowego i kata


Trzeba wejsc pod auto i słuchać... :peace: - głupie, ale jedyna, bezinwazyjna metoda

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2009 21:54:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
kat sie skończył albo go nie ma już mam ten sam samochód i taką samą sutyacje ale wole jak tak chodzi niż jak matiz 0,8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: