hans napisał(a):
zmien mechanika na takiego ktory mniej gada a wiecej robi. ja mam starego rupiecie z 91 roku i dziala mi reczny a tylnie heble szlifuja tarcze prawie w takim samym tempie jak przod. z tylnimi heblami jest ten bol ze malo komu chce sie wnikac jak rozebrac caly zacisk zeby wymienic gumki na osce recznego. jest taki zestaw naprawczy AUTO FREN gdzie w zestawie sa nawet siemeringi do oski recznego. tego nie ma nawet w zestawie z ASO. jak wymienisz ten siemering to twoje problemy z recznym sie skoncza. chyba ze wewnatrz masz juz wszystko tak skorodowane ze nie ma rownej powierzchni. wtedy jedyna rada to poszukac sprawne zaciski i je zregenerowac
Pytanko odnośnie regeneracji tylnego zacisku; mam taki problem, że cieknie mi płyn od strony ręcznego. Wymieniłem gumowy uszczelniacz na ośce, do wymiany rozebrałem cały zacisk i wyczyściłem z rdzy ośkę, po czym powstał luz. Czy można dokupić i wymienić np. samą tulejkę i ośkę? Czym różnią się zaciski w b5 od tych z b4? Pytam bo mój horch jest z samego początku produkcji i możliwe że są te z b4