.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 22:16:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2007 08:51:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
Faktycznie ręczny w B4 to porażka. Sam przez to przechodziłem. Pomogła tylko zmiana na inny niezatarty. Poszedł właśnie ten oring na osi ręcznego i syf wytarł ośkę co uniemożliwiało regenarację. Inna sprawa to idiotycznie poprowadzona linka moim zdaniem, podpięta od dołu do góry tak że woda cały czas dostaje się pod pancerzyk linki i powoduje korozję. Powinno być poprowadzone od góry.
Może komuś się przyda info że ponoć do B4 pasuje z golfa (III lub IV ?), było kiedyś na forum (albo na forum www.audi80.pl).

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 09:47:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sty.2006 18:16:10
Posty: 37
Lokalizacja: Warszawa
hans napisał(a):
zmien mechanika na takiego ktory mniej gada a wiecej robi. ja mam starego rupiecie z 91 roku i dziala mi reczny a tylnie heble szlifuja tarcze prawie w takim samym tempie jak przod. z tylnimi heblami jest ten bol ze malo komu chce sie wnikac jak rozebrac caly zacisk zeby wymienic gumki na osce recznego. jest taki zestaw naprawczy AUTO FREN gdzie w zestawie sa nawet siemeringi do oski recznego. tego nie ma nawet w zestawie z ASO. jak wymienisz ten siemering to twoje problemy z recznym sie skoncza. chyba ze wewnatrz masz juz wszystko tak skorodowane ze nie ma rownej powierzchni. wtedy jedyna rada to poszukac sprawne zaciski i je zregenerowac


Pytanko odnośnie regeneracji tylnego zacisku; mam taki problem, że cieknie mi płyn od strony ręcznego. Wymieniłem gumowy uszczelniacz na ośce, do wymiany rozebrałem cały zacisk i wyczyściłem z rdzy ośkę, po czym powstał luz. Czy można dokupić i wymienić np. samą tulejkę i ośkę? Czym różnią się zaciski w b5 od tych z b4? Pytam bo mój horch jest z samego początku produkcji i możliwe że są te z b4

_________________
A4 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 10:45:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Tulejkę musiałbyś dorobić.
Możesz się jeszcze spróbować ratować dając grubszy o-ring.
Ja zawsze daję tam grubszy o-ring kupiony w Agromie. Tylko sprawdź, bo zewnętrzna średnica o-ringu musi być odpowiednia, dlatego, że w zacisku jest wyżłobienie na ten uszczelniacz.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: