.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 17:01:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 C4 Kontrolka hamulców
PostNapisane: 30.cze.2010 20:59:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
Wiem, ze to temat rzeka - ale mimo wszystko będę wdzięczny o jakieś wskazówki.

Zacznę od początku. Po kupnie samochodu, na samym początku po odpaleniu, czasami zamrugał na kompie wykrzyknik, coś pisnęło i dalej do końca jazdy była cisza. Niedawno, była wymieniana pompa wspomagania kierowniczego / hamulców. Co ciekawe, byłą wymieniana na lepszą. Od tego momentu, bardzo często wyskakuje wykrzyknik i sygnał dźwiękowy. Zapala się dopiero po skręceniu kierownicy (wielokrotnie podczas jazdy). Wyciągnięty był czujnik od ciśnienia i nic to nie dało. Płyny są ok. Klocków nie sprawdzałem, ale to raczej nie ma wpływu, bo po odpaleniu nic nie wyskakuje.

Na moje oko, to jednak coś z ciśnieniem, bo wskazywałby na to moment "wywalenia" błędu. Z drugiej jednak strony, tak jak napisałem, wyjęcie czujnika nic nie dało :/

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 22:01:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.wrz.2007 16:38:53
Posty: 298
Lokalizacja: konstantynów łódzki
Grucha prawdopodobnie do wymiany kolego .U mnie po odpaleniu rano czasami wyskakuje wykrzyknik ale wiem ,ze grucha jest zgon.W przyszlym tygodniu bede wymienial gruche i napewno opisze efekty.Pozdrawiam

_________________
audi coupe 1.9l 1981r bylo
audi coupe 2.3l 1987r było
audi 90 quattro 2.3l 1987r było
audi 200 quattro 2.1l 1987r bylo
audi 200 quattro 1987r z silnikiem v8 3.6l bylo
audi 200 quattro 2.3l 1987r bylo
audi v8 4.2l 1993r automat bylo i jest
audi coupe 2.2l 1983r bylo
audi a4 2.5 tdi v6 1999r kibel straszny było
audi coupe 2.3 1987r było
audi a6 c4 2.5 tdi r5 1997 było
audi v8 4.2 automat1993 powróciła na dożywocie
http://www.youtube.com/watch?v=yyzdedIDyvQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2010 22:20:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jeśli piszesz, że po zmianie pompy zmieniła się częstotliwość pojawiania się wykrzyknika na desce to ja tutaj szukałbym przyczyny. Można jeszcze doszukać się też w upale - poważnie ;)


Z tego co ja wiem to błąd pojawia się na skutek wskazania przez czujnik we wspomagaczu siły hamowania niskiego ciśnienia. W Twoim przypadku sugerowało by to albo niskie ciśnienie z pompy dwu sekcyjnej lub akumulatora (gruszki).

Więcej możliwych przyczyn brak. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: