Wiem, ze to temat rzeka - ale mimo wszystko będę wdzięczny o jakieś wskazówki.
Zacznę od początku. Po kupnie samochodu, na samym początku po odpaleniu, czasami zamrugał na kompie wykrzyknik, coś pisnęło i dalej do końca jazdy była cisza. Niedawno, była wymieniana pompa wspomagania kierowniczego / hamulców. Co ciekawe, byłą wymieniana na lepszą. Od tego momentu, bardzo często wyskakuje wykrzyknik i sygnał dźwiękowy. Zapala się dopiero po skręceniu kierownicy (wielokrotnie podczas jazdy). Wyciągnięty był czujnik od ciśnienia i nic to nie dało. Płyny są ok. Klocków nie sprawdzałem, ale to raczej nie ma wpływu, bo po odpaleniu nic nie wyskakuje.
Na moje oko, to jednak coś z ciśnieniem, bo wskazywałby na to moment "wywalenia" błędu. Z drugiej jednak strony, tak jak napisałem, wyjęcie czujnika nic nie dało