Panowie, pilna sprawa.. Bo jeździć nie mogę
Pacjent A6 C5 4.2 V8 z nivo.. Otóż odkąd ją mam czasem sobie siądzie tył na postoju. Mam z prawej chyba poduszki delikatny "wyciek" powietrza, ale kompresor po przekręceniu kluczyka ładnie pompuje i podnosi autko do właściwego poziomu i staje.
Niestety stało się coś dziwnego.. Rano wsiadam do auta, było OK, nie siadło. W czasie jazdy zauważyłem że coś jest nie halo, zatrzymałem się - prawa strona auta siedzi zupełnie. Jechałem tak z 70km, nic się nie poprawiło, na desce też zaden błąd nie wyskoczył co dziwne. Zajechałem na miejsce, pogmerałem żeby sprawdzić wtyczkę przy kompresorze ale w sumie nie zrobiłem nic i zaczął pompować, tylko że... Nie przestał!! Dopompował auto tak że jest wyciągnięte do góry na max z obu stron, dosłownie mam 30cm prześwitu.. I tak stoi jak za przeproszeniem po viagrze.. Przy okazji wyskoczył błąd nivo na zegarach, najpierw mrugał (podczas dopompowywania), potem już świeci na stałe. Cóż to się mogło wydarzyć? Jak to ogarnąć?
Mała aktualizacja - po kilku godzinach.
Auto dalej stoi z tylnym zawieszeniem napiętym jak baranie jaja, wystarczy że troszkę powietrza ujdzie a on się włącza i dobija na full dokąd bardziej się nie da.
Vaga ogarnąłem, po pierwszym podpięciu wypluł w nivomacie następujące błędy:
1) 01583- Leak in system detected 35-00
2) 01400 - Suspension Level Control 11-00 Control Limit Not Reached
3) 01577 - Turn Off due to over-temp 35-00
4) 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00
Błędy skasowałem dalej niby znikają całkiem, ale jak wyjdę z odczytu i wejdę spowrotem to wywala ciągle błąd nr 4, pozostałe nie wróciły odrazu po skasowaniu.
Myślałem że to może coś przymarzło więc porządnie potraktowałem cały spód i tył gorącą wodą z karcherem, a potem przez kilka godzin grzałem kompresor farelką i suszarką. Niestety, poskutkowało to tym że jak przekręciłem kluczyk to kontrolka nivo na zegarach zaczęła mrugać a kompresor dalej pompować.. Także bez zmian Poratuje ktoś gdzie szukać problemu?? Serio to poważna sprawa, bo samochód jest mi niezbędny do funkcjonowania..
I jeszcze jedna sprawa. Jaki czujnik odpowiada za wysokość Nivo? Ten sam co za xenon czy ma swój? Diagnozowałem xenon w vagu i wygląda na to że działa dobrze, w odczytach przedni czujnik ma 3v a tylny 1v - duża różnica właśnie by odpowiadała temu że tył jest kilkanaście centów wyżej niż przód.. Chyba że jednak pokazuje nie tak jak trzeba..