.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 16:57:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lis.2007 22:48:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
Wygląda na to , że zmiana amortyzatorów pomogła i auto już nie robi przysiadu :574: , jednak nadal pozostaje problem z tymi czujnikami położenia zawieszenia. Czy jest jakiś sposób poza zwykłą podmianą na sprawdzenie który(-e) z czujników są be? Może jakiś pomiar czy coś w tym rodzaju?

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2007 01:35:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Żadnej "oficjalnej" procedury nie znam (chociaż zapewne istnieje). Jednak wydaje mi się to całkiem realne - gdyby porównać parametry z czujnikiem, co do którego istnieje 100% pewności, iż pozostaje sprawny. To musi się udać i masz rację, że nie pakujesz "bezmyślnie" kasy w nowe części na "chybił-trafił".


PS:

Kolego Bolec, czytałem w innym wątku, że mechanik zdiagnozował wałki rozrządu w Twoim AKE orzekając, iż wystarczą jeszcze na 40 tyś.km. .

Cieszę się, że wałki nie wyglądają (rzekomo) najgorzej ale mechanika poszukaj sobie nowego - ten jest zwykłym impotentem technicznym.
Po pierwsze dlatego, że określenie "nienajgorzej" (czy podobnie) sugeruje już jakieś ślady zużycia, a więc dalsze oczekiwanie na totalną masakrę pozostaje tyllko kwestią bliższego / dalszego czasu.
Po drugie facet kojarzy mi się z głąbem kapuścianym dlatego, że jak wyraźnie wynika z Twojego opisu - wałki nie zostały wyjęte, więc o stanie hydrauliki zaworowej (z naciskiem na hydropopychacze) - ciągle niczego nie wiemy (i bez demontażu wałków w żaden sposób się nie dowiemy).
To hydraulika niszczy wałki, a nie wałki niszczą hydraulikę ... :!!: :!!: :!!:
Po trzecie - różnie to bywa i hydraulika zaworowa wcale nie zużywa się równomiernie, ale jeśli w Twoim przypadku sztywność hydropoychaczy zanika podobnie dla wszystkich cylindrów - to wcale a wcale nie musi to być widoczne po zużyciu krzywek na wałkach, a ubytki mogą sięgać nawet 30% mocy nominalnej.

Ja pozbierałbym zabawki, spakowałbym się na lawetę i pojechał do mechanika zamiast do druciarza. I absolutnie się nie upieram, że na pewno hydraulika w Twoim silniku już nie funkcjonuje, ale ten głupek, który teraz pokusił się o diagnozę bez oceny tego co ważniejsze od samych wałków - nie zasługuje na jakiekolwiek dobre słowo na swój temat. Możesz mu wydrukować moją wypowiedź, a w razie potrzeby podać mu moje namiary, które chętnie przekażę Ci na PW. Z przyjemnością wytłumaczyłbym debilowi jaki jest płytki ... :/ .
Powiem więcej - to co robi jest moralnie tak samo naganne, jak zwykła kradzież pieniędzy z cudzej bieliźniarki. Idiota udaje, że zna się na tym co robi, a tak naprawdę jest zwykłym pospolitym oszustem.

Sorry za OT - wiem, ze w tej sprawie założyłeś inny wątek ale prowadzona tam polemika poprostu mnie zmęczyła i dlatego wypowiedziałem się tutaj, niejako przy okazji odpowiedzi na temat czujników zawieszenia :-) .

PS 2:
300 tyś.km. to naprawdę nic wielkiego dla V6, ten silnik powinien pracować jak "nówka-sztuka", oczywiście pod warunkiem właściwej opieki serwisowej, której na 100% nie zapewnia Ci "mechanik" dokonujący bieżącej diagnostykli (a raczej "diagnostyki") :/ .
Poprostu płacisz mu za nic, tracisz czas i nerwy, a cały skutek tych działań jest taki, jakbyś zainwestowane pieniądze spuścił w toalecie ... .

Zaznaczam jeszcze raz - tak wykonana "naprawa" w żadnym stopniu nie daje odpowiedzi na pytanie, w jakiej kondycji aktualnie znajduje się rozrząd w Twoim silniku. Brak tej wiedzy nie pozwala ustalić jednoznacznej przyczyny poszukiwanej mocy. W związku z tym możesz doprowadzić ECU do zdrowej serii, wymienić jeszcze 10 pomp VP44 i 30 końcówek wtrysków, nadto zregenerować EGR i turbinę - ale będzie to tylko działanie na "chybił-trafił".


:-) :/ :peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 19:34:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2007 15:19:04
Posty: 220
Lokalizacja: Trójmiasto
Auto: A6 C7
Kolego Bolec , napisz prosze, jeśli oczywiscie nie masz nic na przeciw, w jakim warsztacie naprawiasz swój samochód :?: ... Jeśli nie chcesz na forum to prosze daj znać na PW... pytam ,ponieważ po pierwsze zżera mnie ciekawość a po drugie szukam namietnie warsztatu który "ogarnia" temat z silnikiem 2,5TDI V6 i niechciałbym trafić tam gdzie Ty.... i powiem szczerze, na tą chwile w Trójmieście nie znam nikogo (jak narazie :D ) kto wiedziałby o co chodzi z tym silnikiem...natomiast jest mnóstwo takich co to im sie wydaje że wszystko wiedzą...ale chyba o Polonezach i Fiatach...że tak to brzydko określe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2007 20:21:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.paź.2007 17:39:55
Posty: 41
Lokalizacja: 3miasto
info wysłałem na PW
pozdr

_________________
Audi TT 1,8T Quattro 225KM, manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Allroad 2.5 TDI] zawieszenie pneumatyczne
PostNapisane: 15.kwi.2017 21:18:23 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
Odgrzeję kotleta... 10 lat minęło czas najwyższy :diabel:

Panowie jakie są różnice w konstrukcji miechów z różną literą na końcu ?
Czy np D będzie pasował na amortyzator , z rocznika 2002 ? Pytam bo mam możliwość kupienia dwóch nowych miechow Arnott'a za niecałe 1200zł brutto, ale kontakt ze sprzedającym jest... jakby to ująć ? Ciężki ?
Gość jest poprostu uparty. Nie dociera do Niego , że miechy zmieniały się, wg Jego opinii jest jeden typ i kropka. Mowa o miechach Arnott'a.
Jeśli już odpiszecie to pomincie proszę kwestię sprzedawcy i skupcie się na odpowiedzi na pytanie.
Dzięki.

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Allroad 2.5 TDI] zawieszenie pneumatyczne
PostNapisane: 17.kwi.2017 14:54:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2016 19:19:23
Posty: 23
witam mam taki problem.


VCDS-Lite Version: Release 1.2
Monday, 17 April 2017, 15:52:36.
Control Module Part Number: 4Z7 907 553 G-v
Component and/or Version: - 2C1A1 D052
Software Coding: 25500
Work Shop Code: WSC 10259
VCID: ECABC7B38F93
2 Faults Found:
01437 - Control Position not Learned
35-00 - -
01577 - Shareware Version. To Decode all DTCs
35-00 - Please Register/Activate



i nic nie moge zrobic z zawieszeniem :(
nie jestem w stanie go skalibrowac :( staną na 1 poziomie kontrolka sie swieci i to wszystko gry probuje kalibracji to nic sie nnie dzieje :/ moze ktos cos doradzi?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Allroad 2.5 TDI] zawieszenie pneumatyczne
PostNapisane: 06.gru.2017 12:32:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2017 19:56:42
Posty: 22
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A6C5 4.2 Avant 1999
Witam.
Odgrzeję kotleta.
Takie pytanko na początek: czy miechy tylne z Allroada są takie same jak do zwykłej wersji avant quattro? Sądząc po zdjęciach to raczej tak, po numerach części już nie.
Puszcza mi jeden miech i rozważam dwie opcje:
1 wymiana na zwykłe mcpersony
2 zmiana na miechy z allroada własnie, gdyż są łatwiej dostępne i nieco tańsze.
Ewentualnie czy ktoś by miał i chciał oddać za przysłowiowego browara niesprawny miech z allroada, wtedy porównał bym je na żywo.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Allroad 2.5 TDI] zawieszenie pneumatyczne
PostNapisane: 07.gru.2017 19:08:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.wrz.2017 19:56:42
Posty: 22
Lokalizacja: Biłgoraj
Auto: A6C5 4.2 Avant 1999
Nikt nie jest w stanie pomóc w porównaniu miechów?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 71 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: