.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 22:42:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 05.mar.2012 13:31:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
DaroV8 napisał(a):
Znaczy się kąty pochylenia kół ustawiłem poziomicą ale zrobiłem tak żeby koła jak najprościej stały bo wydawało mi się że stoją jak ciapy (złudzenie starego zarwanego samochodu a to może przez to komfort prowadzenia się obniżył??? Powiedzcie jak ustawiacie kąty pochylenia kół ja ustawiałem na poziomicę.


Przy takim ustawieniu niska szeroka opona da niesamowite wrażenia nawet przy bardzo małych koleinach. Siła oporów ewentualnie siła napędowa będzie bardzo szybko przeskakiwać o kilkanaście centymetrów na boki, będąc raz po prawej raz po lewej stronie osi obrotu "zwrotnicy" koła.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 05.mar.2012 15:13:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
DaroV8 napisał(a):
wordeck nie chodzi o listewki o grubości 0,67 mm i 0,83 mm tylko listewki proste i długości takiej aby opierała się na rantach felgi (długość zależna od wielkości kół) , maja być podkładki dopasowane tej grubości 0,67 mm i 0,83 mm zależnie jak pochylone chcesz koła.
Ja podobnie to robiłem więc przyznam że chyba przy tym sposobie zostanę.


A mierzyłeś bicie felgi? Mierzenie do setnych części milimetra jest (mówiąc delikatnie) nieuzasadnione, chyba że masz felgi nówki salonówki i oponiarz nie pokrzywił ich przy zakładaniu opon. Do tego dochodzi bicie piasty (każda bije, nowa też), nierówność podłoża, naprężenia w zawieszeniu... Przetoczysz auto 2 metry, zmierzysz i wyjdzie zupełnie inaczej niż na początku.

Jeszcze raz...
1) Zwiększenie ujemnego kąta pochylenia (dół bardziej na zewnątrz) poprawia prowadzenie; nawet jeżeli wypuścisz koła na max, to będzie dobrze, pod warunkiem że obie strony są równo. Jeżeli wpuścisz je do środka, to też nie będzie błędem, bo w C4 nie ustawisz nigdy dodatniego kąta pochylenia; zresztą ujemny kąt pochylenia "przekłada się" na ujemny kąt zataczania, który jest jednym z lepszych pomysłów Audi - dlatego możesz np. zablokować koła kiedy jedna strona jedzie po lodzie, a druga po suchym asfalcie i Cię nie postawi w poprzek:
http://www.youtube.com/watch?v=b4RmLE8XfDE.
2) Nie wiem dlaczego chcesz ustawiać według książki, jeśli przy delikatnej rozbieżności auto prowadziło się lepiej...

Może jestem straszliwie staroświecki i mam jakieś dziwne przekonania wynikające z nieposiadania przez lata instrukcji :diabel2: , ale wierz mi, wiem co piszę. Sam mam 2x C4, 2x C3, było ich też trochę wcześniej, więc testowałem rożne ustawienia, te książkowe i te nieksiążkowe... Po ustawieniu zbieżności +2 auto robi się drętwe - niby chce utrzymywać kierunek, ale kiedy pojawiają się różnice w oporze toczenia pomiędzy lewą, a prawa stroną, pojawia się tendencja do "ściągania". Kiedy zaczyna się naprzemienne "łapanie" oporu w koleinach (lewa, prawa), to masz efekty jak u siebie... Czyli samochód "myszkuje", a Ty musisz poświęcać uwagę utrzymaniu kierunku jazdy, zamiast cieszyć się z prowadzenia.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 06.mar.2012 06:28:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
wordeck napisał(a):
A mierzyłeś bicie felgi? Mierzenie do setnych części milimetra jest (mówiąc delikatnie) nieuzasadnione, chyba że masz felgi nówki salonówki i oponiarz nie pokrzywił ich przy zakładaniu opon. Do tego dochodzi bicie piasty (każda bije, nowa też), nierówność podłoża, naprężenia w zawieszeniu... Przetoczysz auto 2 metry, zmierzysz i wyjdzie zupełnie inaczej niż na początku.


Jak już bawimy się na niepewnych felgach, to zaznacz felgę w najniższym punkcie, wykonaj pomiar, przetocz auto dokładnie o pół obrotu koła i wykonaj kolejny pomiar - średnia z dwóch pomiarów jest pochyleniem z pominięciem bicia obręczy. Identycznie można zmierzyć zbieżność z pominięciem błędu bicia obręczy.

Pozdrawiam!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 06.mar.2012 09:40:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
A mierzyłeś bicie felgi? Mierzenie do setnych części milimetra jest (mówiąc delikatnie) nieuzasadnione, chyba że masz felgi nówki salonówki i oponiarz nie pokrzywił ich przy zakładaniu opon. Do tego dochodzi bicie piasty (każda bije, nowa też), nierówność podłoża, naprężenia w zawieszeniu... Przetoczysz auto 2 metry, zmierzysz i wyjdzie zupełnie inaczej niż na początku.

Felga może być najbardziej krzywa i pogięta, a i tak pomiar wyjdzie taki sam(mierzymy dokładnie w tym samym miejscu felgi). Pisałem że metr do przodu i SPOWROTEM, a MUSISZ to zrobić, jeśli regulujesz pochylenie na podnośniku. Jeśli pomiar zbieżności, to należy zaznaczyć miejsce np. z tyłu felgi na linii poziomej z osią, zmierzyć odległość do przeciwległego rantu, przetoczyć auto do przodu o pół obrotu koła (zaznaczony punkt "przechodzi" do przodu) i znowu zmierzyć odległość do przeciwległego rantu. Bicie piasty już jest skasowane naciskiem samochodu. Listewki zrobisz jakiej grubości Ci pasuje, a podkładki z jaką chcesz tolerancją (z jaką, to podaje Autodata). Dla mnie jest oczywiste, że nie ustawię na 0,67 mm, a najwyżej 0,7, a i to z pewną dokładnością. Lecz jakbym się nie pomylił, to i tak zmieszczę się w tolerancji :) Nierówność podłoża NIC tu nie ma, a jedynie POZIOMOŚĆ ustawienia auta :) Ja osobiście tego na drodze ani klepisku bym nie robił, a na posadzce betonowej (każdy garaż to ma).
Komuś nie pasuje ten sposób, śmieszy go - proszę, niech smali na 3D (za 7 dyszek mu nie zrobią) lub laserek (tu już 7 dyszek staje się realne). Przy odrobinie pomyślunku oraz chęci Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ tą metodą zrobi to sam i DOBRZE!!! Można sobie wtedy eksperymentować z ustawieniami do woli.
Teksty typu że to druciarstwo, że ktoś żałuje 7 dyszek itp. można sobie w tym temacie chyba darować.
Pytanie do Tomka:
jeśli zwiększysz pochylenie koła 3 x (z fabrycznego -0,5 st do -1,5 st), jak wtedy zmieniasz zbieżność (bo nie wierzę że zostawiasz na +2mm)?
Nie sądzę że do codziennej jazdy -1,5 st pochylenia jest przyjemne :) (ale wcale tego nie neguję).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 06.mar.2012 09:55:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
To bardzo Wam wszystkim dziękuję ale napiszcie w centymetrach, milimetrach ile dołem ma wyjść koło przy ustawianiu kątów pochylenia. Dzisiaj poprawić bym chciał wszystko ale nie wiem już teraz na ile ustawić tz. ile milimetrów dołem koło ma wyjść na zewnątrz względem góry oczywiście mierzyć będę na rantach felgi jak zawsze.Chodzi mi o to żeby auto nie stało jak ciapa z mocno pochylonymi kołami ale też żeby się dobrze prowadziło.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 06.mar.2012 11:22:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
DaroV8 napisał(a):
To bardzo Wam wszystkim dziękuję ale napiszcie w centymetrach, milimetrach ile dołem ma wyjść koło przy ustawianiu kątów pochylenia. Dzisiaj poprawić bym chciał wszystko ale nie wiem już teraz na ile ustawić tz. ile milimetrów dołem koło ma wyjść na zewnątrz względem góry oczywiście mierzyć będę na rantach felgi jak zawsze.Chodzi mi o to żeby auto nie stało jak ciapa z mocno pochylonymi kołami ale też żeby się dobrze prowadziło.
Pozdro


Niestety jedyny znany przypadek z szeroką niską oponą to S6 lub S6plus, który ma koła 17" na 18" będzie widać jeszcze bardziej widoczny "rozkrok"
dla tego pojazdu pochylenia kół wynoszą:
min: 0st30'
nominalnie: 0st50'
max: 1st30'

Dla kół 18" (na rancie ~19") różnica między dołem i górą wynosi:
min: 4,2mm
max: 12,6mm

Nie bardzo rozumiem zakładanie kół 18" i unikanie "negatywu" który jest niezbędny do właściwej kierowalności, a jak pominąć trwałość opon powinien być naprawdę ogromny do szybkiej jazdy sportowej na asfalcie. Przyglądnij się samochodom w setupie na tor które mają szerokie opony na przodzie.

Pozdrawiam

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 06.mar.2012 20:47:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
Ok widzę że kolega To_JA_! jest naprawdę bardzo doświadczony w tych sprawach więc co zaproponujesz tak ustawię i zobaczę co będzie.
Ustawię więc tak że wystawię dołem koła na 10mm czyli zrobię różnicę między górną krawędzią rantu felgi a dolną różnicę 10mm czyli będzie negatyw centymetrowy.
Co mówicie będzie wtedy dobrze?
Aha a jak ustawić zbieżność przy takim ustawieniu kątów jak wyżej opisałem??? (rozbieżne czy zbieżne) zaznaczam że lepiej prowadzi mi się te auto przy ustawieniu rozbieżności kół z różnicą do 2mm. choć nie wiem dlaczego tak jest skoro ma być zbieżność do 2mm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 06.mar.2012 21:01:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
wordeck napisał(a):
Jeszcze raz...
1) Zwiększenie ujemnego kąta pochylenia (dół bardziej na zewnątrz) poprawia prowadzenie;

...........

2) Nie wiem dlaczego chcesz ustawiać według książki, jeśli przy delikatnej rozbieżności auto prowadziło się lepiej...


Itd....

Tak jak mówisz, pochylenie -10, rozbieżność tak jak miałeś.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 07.mar.2012 06:41:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Ja jeździłem na zbieżności ~1-2mm testowałem też max 4-5mm i rozbieżny do 2mm - przy prawidłowym pochyleniu kół nie skutkowało to żadnym pływaniem, jedynie precyzja reakcji na kierownicę była lekko inna. Aktualnie jeżdżę na 2mm zbieżny.
Testy były wykonywane na 225/45 R17 niestety na felgach 8" przez co były mocno rozciągnięte, więc reakcja była troszkę zmieniona (całkowity brak elastyczności bocznej opony).
Aktualnie nie schodzę poniżej profilu 205/55 R16 i uważam że do normalnej oraz usportowionej jazdy na polskich nierównych asfaltach z dużą domieszką kolein jest optymalnie (oczywiście mam słaby silniczek i napęd 4x4 więc nie trzeba mi dużo).

Pozdrawiam!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 07.mar.2012 07:09:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Ktoś wcześniej wspominał o tyle. U mnie bardzo pływało kiedy miałem za słabo skasowane luzy w łożyskach kół tylnych (wcale niewiele - łożyska były sprawne, pływanie minęło po dociśnięciu).

_________________
A6 C5 1997 ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 08.mar.2012 10:32:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
Więc tak ustawiłem kąty pochyleń na 10mm i zbieżność ustawiłem na rozbieżne ~2mm i jest nie źle choć jeszcze nie to więc nie wiem co więcej zrobić. Luzów żadnych nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 08.mar.2012 11:26:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Na tym profilu opony nie będziesz miał idealnie. Poza tym, jak ustawiłeś -2 na feldze, to nasz -4 na oponie ;). Możesz eksperymentalnie zmniejszyć troszkę rozbieżność, pochylenia nie ruszaj.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 08.mar.2012 15:22:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
ok spróbuję zmniejszyć i zobaczę może jednak polepszy sprawę. Dzięki za zainteresowanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 11.mar.2012 15:32:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
DaroV8 napisał(a):
ok spróbuję zmniejszyć i zobaczę może jednak polepszy sprawę. Dzięki za zainteresowanie


Jak wyniki eksperymentów?

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 11.mar.2012 16:15:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
powiem tak zmniejszyłem do -1 i jest lepiej tak zostawię bo jak na 18-calowe koło to dobrze sie prowadzi. Dzięki za zainteresowanie moimi problemami. Pozdro dla Was


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 11.mar.2012 20:40:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Eee... A miałem nadzieję na czwartą stronę wątku... :peace:

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 11.mar.2012 21:05:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
DaroV8 napisał(a):
powiem tak zmniejszyłem do -1 i jest lepiej tak zostawię bo jak na 18-calowe koło to dobrze sie prowadzi. Dzięki za zainteresowanie moimi problemami. Pozdro dla Was


Przy prawidłowym pochyleniu kół zbieżny mógłby się okazać najlepszy (koła pracują - ciągną do przodu stroną wewnętrzną co powoduje wzrost rozbieżności).

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 11.mar.2012 21:27:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
rozumiem i masz rację To_JA_! ale powiedzcie jak ustawiłem kąty pochylenia na 10mm i zbieżność mam na rozbieżne -1mm i jaki to ma wpływ na zużycie opon bo faktycznie tanie takie oponki nie są.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 11.mar.2012 21:39:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Masz ustawione optymalnie, trzymaj ciśnienie między 2.0 a 2.2 atm i nic Ci nie będzie się darło. Akurat te auta mają to do siebie, że nie zużywają nadmiernie opon nawet przy dość dużych luzach w zawieszeniu (nie dotyczy końcówek drążków kierowniczych). Spokojnie 50 tys. km. powinieneś na oponach zrobić, chyba że masz jakieś straszne sportowe zacięcie ;)
Jeden milimetr rozbieżności, który ustawiłeś kasuje się do zera, a nawet pojawia się lekka zbieżność kiedy koła "ciągną". Jeszcze raz - nie ustawisz lepiej ;)


Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Ustawienie zbieżności - pływanie w koleinach.
PostNapisane: 11.mar.2012 22:42:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.gru.2010 10:40:55
Posty: 108
Lokalizacja: Śmigiel
Masz racje Wordeck że chyba lepiej już nie ustawię więc chyba lepiej już nic nie tykać bo jest nie najgorzej. W oponach przednich a są one 225/40/18 i mam w nich ciśnienie 2,2 atmosfery a na tylnych mam oponki 225/45/18 i ciśnienie jest 2,4atmoswery i nie wiem czy jeszcze upuszczać bo na przodzie opony są ugięte lekko i strach o dziury żeby felgi nie powyginać.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 77 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: