Witam. Mieszkam w Chicago. Podczas jazdy kiedy puszcze kierownice, lub chamuje znosi mnie w prawo. Trzymajac prawidlowy kierunek musze trzymac kierownice lekko przechylona w lewa strone (nie wiem czy to dodalo jakas informacje). Pojechalem do dealera opon Firestone na ustawienie zbieznosci i wywazenie kol. Zadzwonili do mnie po godzinie i powiedzieli, ze drazek kierowniczy (czy koncowka) jest zapieczona i nie zrobia, bo nie chca grzac ze wzgledu na gume, ktora podobno jest w koncowce drazka. Wymienia oba drazki za $600. Pojechalem do polskiego mechanika. Ten od razu powiedzial ze nie dotyka bez wymiany na nowe i wycenil mi je na $462 od Audi i $380 od nie wiadomo kogo. Cala historia.
Znalazlem na
http://www.autopartswarehouse.com drazki np firmy ACDelco za $107.48 (kompletny na jedna strone), lub koncowka i drazek firmy TRW razem za niecale $100 (na jedna strone) i MOOG za $80.28 koncowka i $67.66 drazek. Jesli mam co roku wymieniac drazki to po co kupowac od Audi? Polski mechanik powiedzial ze to normalne w Audi A6, VW i Hondach Civic. Dlaczego z tym jest taki problem?
Teraz prosba do was. Poradzcie mi co mam robic. Mam swoj garaz i rozmaite narzedzia, moze bez specjalistycznych. Moglbym wymienic je sam i ustawic na sowmiarke (tak jak to ktos to robil na filmie na youtube), po czym pojechac do zakladu na geometrie.Tylko czy dam rade. Nie jestem mechanikiem, ale sam staram sie robic co moge przy samochodzie.
Jesli ktos chcial by mi pomoc to prosze o liste narzedzi, jakich bede potrzebowal i kolejno czynnosci, ktore trzeba wykonywac.
Dzieki i do uslyszenia.