1. Prosisz o pomoc kogoś, kto wie, gdzie jest pedał hamulca 2. Kluczem 11 mm odkręcasz przewody hamulcowe na pompie o 1-1,5 obrotu 3. Pomocnik wciska płynnie, ale dość szybko pedał hamulca - płyn hamulcowy powinien wypłynąć z pompy przez poluzowane króćce przewodów intensywnie i pod wyraźnie zauważalnym ciśnieniem. Nie wolno puszczać pedału! 4. Dokręcasz przewody, i dopiero wtedy pomocnik może puścić pedał hamulca - możesz powtórzyć tę procedurę kilka razy - nawet jeżeli nie odpowietrzysz w ten sposób całego układu, to sprawdzisz, czy pompa jest sprawna i (jeżeli jest sprawna) odpowietrzysz pompę.
Jeżeli płyn nie wypływa tak jak napisałem powyżej, albo widać, że po chwili pompa zasysa go z powrotem, to pompa jest do wymiany. Nie baw się w regenerację; nowa pompa do B3 to koszt 80-120 zł, nie warto kombinować i za tydzień robić od nowa (zużywają się nie tylko uszczelki, ale także cylinder pompy).
Analogicznie, jak w przypadku odpowietrzania pompy możesz odpowietrzyć cały układ, z tym że trzeba odpowietrzać każdy zacisk oddzielnie i zaczynamy od najdłuższego przewodu.
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|