Pochwalony!
Czy jest sens zmieniać tarczę z 288 na 314/30, przy okazji zakładając do niej zacisk dwutłoczkowy (czteroklockowy), taki jak poniżej
http://www.partsbase.org/audi/audi-a6-s ... sc-vented/http://allegro.pl/audi-a8-d2-4-2-lift-z ... 14025.htmlTen zacisk jeździł między innymi w S6 C4 (AAN / AEC) chyba także w A8 / S8 (D2)
Czy ktoś wie, jakie są średnice tłoczków w tym zacisku, czy podejdzie to P+P do "zwykłej" C4 z żeliwną zwrotnicą?
Z jakiego materiału jest ten zacisk? Alu? Żeliwo?
Jakieś inne odczucia / porady / przestrogi?
...po chwili: już znalazłem, że tłoczki są 43mm, czyli w porównaniu z zaciskiem jednotłoczkowym 57mm, zysk na sile hamowania jest około 14%...