.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.sty.2025 14:20:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4] swap 288 -> 314 + dwutłoczek
PostNapisane: 02.gru.2015 22:07:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Pochwalony!
Czy jest sens zmieniać tarczę z 288 na 314/30, przy okazji zakładając do niej zacisk dwutłoczkowy (czteroklockowy), taki jak poniżej
http://www.partsbase.org/audi/audi-a6-s ... sc-vented/
http://allegro.pl/audi-a8-d2-4-2-lift-z ... 14025.html
Ten zacisk jeździł między innymi w S6 C4 (AAN / AEC) chyba także w A8 / S8 (D2)
Czy ktoś wie, jakie są średnice tłoczków w tym zacisku, czy podejdzie to P+P do "zwykłej" C4 z żeliwną zwrotnicą?
Z jakiego materiału jest ten zacisk? Alu? Żeliwo?
Jakieś inne odczucia / porady / przestrogi?

...po chwili: już znalazłem, że tłoczki są 43mm, czyli w porównaniu z zaciskiem jednotłoczkowym 57mm, zysk na sile hamowania jest około 14%...

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C4] swap 288 -> 314 + dwutłoczek
PostNapisane: 03.gru.2015 21:25:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.mar.2015 20:45:38
Posty: 55
Auto: Audi 5000 C2
p&p zacisk z S6 C4 nie podejdzie do A6 C4
jest inny rozstaw otworów na jarzmo w zwrotnicy

_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro Eco Power by "To_JA_!"
Audi 5000 C2 '82 na FB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: