przede wszystkim sprawa pompy wspomagania, jezeli macie juz prZelatane ok 200kkm to normalne, moze byc tez opcja tego typu, ze pompa przy skrecie (krecisz kierownice w lewo az poczujesz opor i trzymasz) zle zawsze troche odposc to zasada jak w dieslu nie wciskaj gazu w opór, moze byc tez kwestia paska, ale moze tez kwestia wyrownania cicienia w pompie
- stan na wprost na luzie i skrec do oporu w lewo przytrzymaj chwile, odkrec wyrownaj i skrec do oporu w prawo przytrzymaj i odrec wyrownaj, powtorz to z 2x ...
zwroc uwage takze na luzie jak obroty sie zachowuja jesli przy lekkim skrecie raptownie "zabuczy" i obroty spadna ponad przecietnie to pompa moze juz nie domagac oddaj do regeneracji, im wczesniej tym taniej zaplacisz.
ja przez 3 lata przelatalem 210tys km allroad'em tylko ze mi padla na zasadzie ze nie "wspomagala na wolnych obrotach na postoju" a jadac 7 km/h juz tak
_________________ Forester MY15 2.0 XT Mk5 1.9 BKC+++
|