.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 05:40:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2.5 TDI AAT] wspomaganie ?
PostNapisane: 06.paź.2007 22:10:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2007 12:51:18
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Witam.

Właśnie wszedłem w posiadanie A6 C4 i przy skręcaniu w prawo pojawia sie takie niskie buczenie jakby coś tam szorowało o coś. Wystarczy lekko skręcić kierownice i już jest. W lewo wszystko jest ok. Większość ludzi co ze mną jedzie nawet tego nie słyszy dopóki nie powiem i o tym.

Ktoś może miał coś podobnego albo ma pomysł co to może być ?

Pozdrawiam
Jacek

_________________
----------------------------------
AUDI A6/C4 2.5TDI AAT
----------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2007 00:38:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2007 00:33:09
Posty: 11
Lokalizacja: WLKP
Też chciałbym dowiedzieć się co to jest bo mam te same objawy tyle że w obie strony gdy skręcam kierownicą. Zauważyłem jednak że u mnie czasem mniej to buczy i szura a raz więcej. Zanim pojadę z tym do mechanika może ktoś nam podpowie kto miał wcześniej podobne objawy?

_________________
Audi A6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2007 12:38:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
przede wszystkim sprawa pompy wspomagania, jezeli macie juz prZelatane ok 200kkm to normalne, moze byc tez opcja tego typu, ze pompa przy skrecie (krecisz kierownice w lewo az poczujesz opor i trzymasz) zle zawsze troche odposc to zasada jak w dieslu nie wciskaj gazu w opór, moze byc tez kwestia paska, ale moze tez kwestia wyrownania cicienia w pompie

- stan na wprost na luzie i skrec do oporu w lewo przytrzymaj chwile, odkrec wyrownaj i skrec do oporu w prawo przytrzymaj i odrec wyrownaj, powtorz to z 2x ...


zwroc uwage takze na luzie jak obroty sie zachowuja jesli przy lekkim skrecie raptownie "zabuczy" i obroty spadna ponad przecietnie to pompa moze juz nie domagac oddaj do regeneracji, im wczesniej tym taniej zaplacisz.

ja przez 3 lata przelatalem 210tys km allroad'em tylko ze mi padla na zasadzie ze nie "wspomagala na wolnych obrotach na postoju" a jadac 7 km/h juz tak

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: