.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 22:50:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C3] niknie wspomaganie i wspomaganie hamulca
PostNapisane: 08.lis.2008 21:27:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2007 01:23:37
Posty: 55
Lokalizacja: slaskie
witam

dzis wracalem do domku i kurde nagle przy hamowaniu pedla stwardnial jakby zgaslo auto
powoli dojechalem do domku i narazie tylko tyle wiem ze po niacisniecu pare razy szybko hamulca pedal zaczyna dziwnie drgac a potem robi sie twardy jak kamien
dodatkowo odczuwam ze czasami niknie wspomaganie kierownicy

co to moze byc?
pompa wielofunkcyjna inaczej zwana pompa wspomy siada? (mam na niej lekkie spocenia)

_________________
OOOO A3 1.8 - dupowozik
OOOO 200 2.1 TQ - feniks z popiołu

Obrazek
http://www.audiklub.org/club/car/209.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2008 05:12:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Na początek do sprawdzenia:
- poziom i czystość oleju w zbiorniczku wyrównawczym
- napięcie paska klinowego
Gdy to nie pomoże- wyszukiwarka.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2008 10:07:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2007 01:23:37
Posty: 55
Lokalizacja: slaskie
olej napewno jest to juz sprawdzilem wczoraj
napiecie paska sprawdze
gdyby ktos mial jeszcze jakies pomysly chetnie poczytam :diabel:

pozdrawiam

_________________
OOOO A3 1.8 - dupowozik
OOOO 200 2.1 TQ - feniks z popiołu

Obrazek
http://www.audiklub.org/club/car/209.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 00:23:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2007 01:23:37
Posty: 55
Lokalizacja: slaskie
dziekuje za pomoc panowie sprawa juz namierzona
pompa rozszczelnila sie

jutro ruszam po zestaw naprawczy i rezerwuje sobie troche czasu na porzadna regenracje

jaki olej wlac po regeneracji? co poleciacie?

Pozdrawiam

_________________
OOOO A3 1.8 - dupowozik
OOOO 200 2.1 TQ - feniks z popiołu

Obrazek
http://www.audiklub.org/club/car/209.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 06:01:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Olej jest, a pompa się rozszczelniła? Poszły jednocześnie dwie niezależne sekcje wspomagania?
Zestaw naprawczy to zwykły komplet gumowych uszczelek. Jeśli nie leci olej spod "śrub krzyżowych", to po co je ruszać? Będziesz miał duży kłopot z ich odkręceniem, a jeszcze większy z dokręceniem.
Nadal polecam "wyszukiwarkę".
PS. Kupiłem kiedyś zestaw naprawczy (podróbka) za ok. 20 zł. Część uszczelek była za "cienka", wycinałem je później z arkusza gumy olejoodpornej - nie muszą być okrągłe w przekroju.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 09:25:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2007 01:23:37
Posty: 55
Lokalizacja: slaskie
okazalo sie ze jednak oleju nie bylo
sprawdzilem na zbiorniczku poziom (byla noc) a potem sie okazalo ze to byl poprostu osad.
z pompy kapie wiec najwyzszy czas ja uszczelnic

_________________
OOOO A3 1.8 - dupowozik
OOOO 200 2.1 TQ - feniks z popiołu

Obrazek
http://www.audiklub.org/club/car/209.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 10:07:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Venom napisał(a):
okazalo sie ze jednak oleju nie bylo
sprawdzilem na zbiorniczku poziom (byla noc) a potem sie okazalo ze to byl poprostu osad.
z pompy kapie wiec najwyzszy czas ja uszczelnic


Tak jak napisał Lake - łatwiej będzie Ci kupić dobrą uzywkę niż uszczelnić swoją...

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 14:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.kwi.2005 19:02:43
Posty: 233
Lokalizacja: Łódź
Coraz trudniej o DOBRE używki...
Gdybym miał "uszczelniać", to w celu uniknięcia zbędnej roboty, najpierw bym zbiorniczek dopełnił olejem (zielonym lub "złym czerwonym" - nie wolno mieszać tych "kolorów") i sprawdził (z użyciem latarki) skąd następuje wyciek (UWAGA NA PALCE I WŁOSY), a następnie zajął się tylko tą "częścią".

Najczęściej są to "śruby krzyżowe" bliżej koła pasowego (sekcja hamulców), możliwy jest także wyciek spod słabo dokręconego "węża" (w wężu "środkowym" jest małe ciśnienie). Do odkręcania śrub krzyżowych zrobiłem sobie klucz, żeby nie "połamać rąk" - http://www.tarkus.zafriko.pl/kat/klucz_do_srub
Miedziane uszczelki po każdym odkręceniu powinny być wymieniane na nowe. Można je kupić taniej w różnych rozmiarach w sklepach z częściami do hydrauliki lub do samochodów ciężarowych.

_________________
Audi 100 CS quattro 86


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: