Coraz trudniej o DOBRE używki...
Gdybym miał "uszczelniać", to w celu uniknięcia zbędnej roboty, najpierw bym zbiorniczek dopełnił olejem (zielonym lub "złym czerwonym" - nie wolno mieszać tych "kolorów") i sprawdził (z użyciem latarki) skąd następuje wyciek (UWAGA NA PALCE I WŁOSY), a następnie zajął się tylko tą "częścią".
Najczęściej są to "śruby krzyżowe" bliżej koła pasowego (sekcja hamulców), możliwy jest także wyciek spod słabo dokręconego "węża" (w wężu "środkowym" jest małe ciśnienie). Do odkręcania śrub krzyżowych zrobiłem sobie klucz, żeby nie "połamać rąk" -
http://www.tarkus.zafriko.pl/kat/klucz_do_srub
Miedziane uszczelki po każdym odkręceniu powinny być wymieniane na nowe. Można je kupić taniej w różnych rozmiarach w sklepach z częściami do hydrauliki lub do samochodów ciężarowych.