Cytuj:
gościu latał okolo1.5 godziny a ja stałem i sie patrzyłem co robi
nie zazdroszczę temu gościowi
Cytuj:
Coś zaczyna chyba dziać mi sie z maglownicą bo kierownica troche ciężej chodzi niż normalnie i właśnie od tego momentu kiedy kierownica zaczęła ciężej chodzić
Cytuj:
Zimą jak były mrozy (-20) coś mi zamarzło w maglownicy i właśnie od tamtej pory tak mi zciąga auto i tak jak by ciężej chodzi wspomaganie
Od tego należy zacząć: sprawdzenie maglownicy(konkretnie rozdzielacza, poszukaj mego postu o regeneracji magla)
Ustawienie magla (niesymetryczne drążki) nie wpływa na zciąganie, poza tym łatwo jest sprawdzić po ilości gwintu na końcówkach, albo po zdjęciu osłon magla po długości drążka z lewej i prawej strony).
Moim zdaniem bez wyciągania magla się nie obędzie. Nie napisałeś najważniejszego Q czy oś?
Ściąga "na luzie" i tak samo w czasie przyśpieszania?
Jak pochylenie kół przednich (bo to ważniejsze od zbieżności) i w końcu "dobra zbieżność" to znaczy ile mm? In + czy in - ? Itp niedomówienia z Twej strony.
Ufff rozpisałem się , ale chciałbym pomóc