Siema znowu. Nie zrobilem tak jak mowilem z tym radiem. Dzieki Wam za rady.
Voltomierz dziala jak szalony, ale reszta niezabardzo....
Wkrecilem czujniki do silnika odwrotnie bo cos mi sie popieprzylo i dopiero jak dostalem fotki od UFO to sie skapnalem. No wiec taki duzy wkrecilem do bloku zamiast kolo filtra - to jest ten od cisnienia. Natomiast taki maly wkrecilem do filtra ;-( Podobno kolega Krawat wkrecal je odwrotnie i dzialaly dobrze. W kazdym razie mam tak:
Temp oleju to sie troszke wychyla w momencie kiedy dostaje zear dostaje napiecie i tak juz zostaje ;-( I to samo z cisnieniem...nie wiem co moglem spierdzielic. Natomiast jak zegar od temperatury podepnie sie do czujnika od Cisnienia to pokazuje maksymalna wartosc 170 stopni - wychodzi nawet poza skale...ehhee
Podlaczylem tak:
Masa razem i do masy auta...plus razem i do kabelka w ktorym pojawia sie napiecie po przekreceniu kluczyka. Natmiast pin srodkowy oznaczony G do czujnika...ale uzylem dosyc cienkiego kabla...nie sadze, ze to przez to...pomooozcie...jak mozna w ogole sprawdzic miernikiem te zegary i czujniki...??? Prosze podajcie metode lopatologiczna