Odgrzewam kotleta. Problem dokładnie ten sam w moim S6 Limo. Walka już była i nadal trwa. Konsola była rozbierana, silniczki z niebieską i czerwoną wtyczką były wyciągane i czyszczone. Zaczęło się od tego, że nie było w ogóle nawiewu na kratki w desce. Coś tam dmuchało na szybę i nogi. Jeden z silniczków całkiem stał, ale po rozbiórce i adaptacji VAGiem ruszył, zaczął pracować. Nawiew na kratki wrócił. Jednak mam wrażenie że na szybę nie dmucha tak jak w Plusie (bo mając dwie, mam porównanie). Ostatnio po wymianie filtra pyłkowego i czyszczeniu nawiewów pianką w pakiecie mam jeszcze zablokowaną klapę powietrza i za chorobę nie chce się ruszyć. Temperatura też zaczęła się zacinać. Jak kupiłem auto były te wszystkie błędy, po wykasowaniu dłuższy czas nie wracały. Reasumując, mam teraz na panelu następujące błędy:
8.5 klapa regulacji temperatury, ciągła blokada (bardzo rzadko 8.7)
11.5 klapa centralna, ciągła blokada (czasami 11.7)
13.5 klapa na nogi/odszraniacz, ciągła blokada (czasami 13.7)
15.5 klapa powietrza, ciągła blokada
Wczoraj dobierałem się do silniczka, który jest na wierzchu na podszybiu (ten od klapy powietrza), stoi na amen, po rozbiórce wirnik na chwilę się ruszył ale później znów nie chciał. Miałem ochotę go wyjąć na stół i rozebrać tą banieczkę (czyli silnik), ale nie mogłem wypiąć kostki z metalowego uchwytu, na którym jest zamocowana. Bo jak rozumiem nie wystarczy wyjąć trybików ich wyczyścic, tylko trzeba jednak rozbierać silniczki i czyścić szczotki, komutator itd.

Psikanie kontaktem nic nie pomogło. Jak go podpiąć pod 12V (ktoś pisał o podłączeniu do ładowarki Nokii - ale jak

)
Gdzie znajduje się silniczek od regulacji klapy temperatury

W żadnym C4 nie miałem takich problemów (a większość wie, że sporo się przewinęło tego na przestrzeni lat przez moje ręce

), tutaj wyraźnie ktoś jeździł na jednym ustawieniu albo nie używał klimy.