.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 19:24:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4]zegarki???
PostNapisane: 24.sie.2003 21:00:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
nie moge znalesc nic konkretnego w starym forum, mysle ze sie powtarzam ale nie miejcie mi tego za złe.Właśnie zmieniłem deskę a dokładniej środek w c4-miałem ta zasrana kieszonkę, teraz sa 3 pikne zegarki. Problem polega na tym ze na przezroczystej obudowie jest napis 200 c4- ale myśle ze to nie zutuje ze to ma być w 100.Standardowe zegary przełożylem ze starego licznika z tym ze musiałem dolutować ścieżkę kolorowych drucików wychodzących z prawej strony do tych trzech dodatkowych, niewiem czy czegoś nie brakuje bo zegarek nie chodzi i nie wiem jak go ustawia sie, temp. oleju jest na drugiej kresce(odchyla sie po przekręceniu kluczyka) a jak powinna być, o voltomierz odchyla się na maxa, opróćz tego miałem jakąś czerną kostkę podł€żną która nie wiem do czego służy, please o rade!!!! :?:

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
no to chyba trzoszkę namieszałeś, najlepiej sprawdź którędy idą ścieżki na płytce z zegarów z tymi dodatkowymi i porównaj z płytką tych do których dolutowywałeś coś tam. Powinno być tak że Voltomierz po przekręceniu kluczyka pokazuje naładowanie akumulatora (czyli między 10 a 11 Volt) a potem po uruchomieniu powinien skoczyć na mniej więcej 12,5 Volt. Co do ciśnienia to powinno być na 2 Bary jak silnik pracuje na biegu jałowym a jak dodasz gazu to powinno wzrastać wraz z obrotami silnika. Zegarek jak zegarek - ten potrzebuje tylko zasilanie do tego żeby działać a jak go się ustawi - to zapewne pokrętełkiem. :wink:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:19:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
To u mnie z zegarami jest troszkę inaczej. Voltomierz na zapłonie pokazuje 12 a potem pod 14 a ciśnieniomierz na jałowym poniżej 2 - mocno poniżej.

Temat był wałkowany - najwięcej rzeczowo miał do powiedzenia MariuszD - jego spytaj.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
Ja u siebie nie mam ciśnienia oleju a jego temperaturę!!!

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:26:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Co ?? Masz voltomierz, zegarek naraz ??? Ktoś CI niezłego parcha sprzedał.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:29:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
nikt mi nie sprzedawał to poprostu stara decha która sobie leżała w piwnicy! Mam zegarek wskazówkowy i elektroniczny, temperaturę oleju i voltomierz, nie kumam dlaczego parcha?

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:31:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bo powinieneś mieć:

zegarek, ciśnienie oleju, temperaturę oleju ( w A6 jest Voltomierz) - w przypadku gdy zegarki masz od C4

lub

voltomierz, ciśnienie, temperaturę - gdy od cygara (100/200)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Ostatnio edytowano 24.sie.2003 22:09:00 przez DeS, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:35:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
jak moge sprawdzic co to za decha? sa jakies symbole na konktretnych czesiach oprócz daty produkcji?

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:37:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Już wiem. Zegarki w C4 mają taki pionowy pasek między wskaźnikiem paliwa a dodatkowymi zegarami. W 100/200 tego nie ma.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:49:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.lip.2003 21:30:11
Posty: 95
Lokalizacja: Kraków
8) Ja u siebie na desce mam zegarek, temperature oleju, woltomiez apionowy pasek jest od automatycznej skrzyni biegow, skazuje dany bieg. :D

_________________
www.ostrajazda.com
!! Extreme Team !! http://pl.youtube.com/watch?v=yxXu7JrUTbs
A6,C5 2.5TDI 180PS GODULA MOTOSPOR, A6 C6 3.0TDI Quattro - jeszcze nie wirusowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 21:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
jęsli chodzi naklejki to został po nich tylko ślad, i dalej jestem w ktcie wyjścia.Moze ktoś podpowie jak to podłączyć, skad mam wziąśc naoięcie, czego szukać, jakie wtyczki, itd?

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 22:40:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
Witam
Wlasnie sie bawie ostatnio z deska(wprawdzie jest to C3 ale to nowsze wiec instalacja bedzie taka sama) wiec postaram sie sprawdzic do czego jest ta czarna wtyczka z dwoma podlaczeniami.
Postaram sie dac znac
A schematy tutaj http://www.typ44q.de/schaltpl/schalt.html
Pozdry

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 22:42:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Czarna wtyczka jest właśnie do zegarków dodatkowych !! :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 22:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
okej, ale ta kostke moge podłączyc chyba za zegarkiuem ale tam wychodzi 1 kabel tzn wtyczka i do czego ona jest?do ktorego zegara?jaka kolejnosc powinna byc od lewej, bo mysle ze rzeczywiscie moga one byc podmienione i dlatego tak głupieja?czy jest możliwość podlązcenia ich na skróty?

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 22:51:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
;)
Przeciez wiem ze do doadatkowych, ale konkretnie do czego??
Dwoma przewodami nie plynie sygnal do trzech wskaznikow.
Pomierze i podam info
Pozdry

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 22:55:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2003 19:33:42
Posty: 53
Lokalizacja: wrocław-wałbrzych
oki czekam z niecierpliwościa. juz nie moge sie doczekac kiedy bedzie to chulało-spac nie moge kiedy mi w aucie cos nie gra!!! :lol:

_________________
100 C4 2.8 V6 AUT. QUATTRO
A4 1.9 tdi, bialy bo modny
A3 8P 2.0tdi 06'
A4 8K 2.0 tdi 10'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 22:56:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jak nie podłączyłem tej czarnej dwu stykowej wtyczki to nie miałem ciśnienia oleju... i chyba temperatury - voltomierz działał.

Jest tylko jeden sposób jej montażu - prawidłowy bo są rowki.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2003 22:59:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
Tak tylko ze gosc nic tam nie ma wiec sila rzeczy nie wie co podlaczyc.
PZDR
K

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2003 07:26:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
A wiec tak. Musisz najpierw podlaczyc woltomierz pod zaplon. Oba wskazniki (cisnienie, temperatura) potrzebuja do poprawnej pracy takze 12V. Czyli 12V z zaplonu podlaczasz do + Voltomierza i + wskaznika temperatury i do + wskaznika cisn oleju. Wszystki - do siebie i do masy. Teraz tylko pozostaje podlaczyc sygnal z czujnika temperatury do srodkowego pinu wskaznika temperatury i synal z czujnika cisnienia oleju do srodkowego pinu wskaznika cis, oleju.

Naj sam wpierw... :D ... podlacz zailanie wskaznikow a potem po podlaczeniu tej czrnaj kostki bedzie dobrze. Odlutuj te kolorowe kabelki, wez woltomierz (multimetr) i sprawdz gdzie masz napiecie z zaplonu (tzn. napiecie pojawia sie po wlaczeniu stacyjki). Jak znajdziesz napiece to podlacz tylko Voltomierz (ten z zegarow) i sprawdz co pokazuje. Moze te zegary sa zepsute.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2003 11:36:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
DeS napisał(a):
Co ?? Masz voltomierz, zegarek naraz ??? Ktoś CI niezłego parcha sprzedał.

Niezła ściema :lol: :lol: :lol:
w a6 ma być i jest zegarek, temp. oleju, voltomierz.
No chyba, że ja i inni mamy coś nie tak, no i w prospektach wszystkich też są błędy

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 87 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: