juziooo napisał(a):
hmm ten schemat jest do KE-jetronic a ja mam k-jetronic
KE-jetronik wystepuje glownie z ukladem zaplon. VEZ
juziooo napisał(a):
hmm a wiec tak na schemacie jest 7 przewodow w ktorym jeden jest masa
u mnie jest 6 przewodow i z tego co wiem to obodowa stanowi mase po przez przykreceniu modolu do karoseri
ile zaciskow ma modul zaplonowy???
na cewce z modolu ida 2 przewody do tych przewodow sa podlonczone rownolegle dwa przewody (u mnie jest jeden) jeden idzie do sterownika pompki a drugi na przewodu numer 15 (ktory nie wiem czym jest czy masa czy plusem ) zacisk 15 to + 12V po stacyjce
sygnal z cewki jest potrzebny przekaznikowi pompy paliwa by wiedzial czy silnik kreci
gdzie jest przekaznik jak wyglada czy jest to cos w rodzaju przekaznika z jakims tranzystorem ? Przekaznik jest w skrzynce bezpiecznikow, nr 321 906 059f - charakterystyczne szerokie glowne zaciski pradowe
czy znajduje sie on tam gdzie bezpieczniki? TAK
no i na koniec przy wyjsci z modolu oznaczonym numerem 7 sa 2 przewody polonczone rownolegle ktore ida ??? gdzie ?? do obrotomierza i do regulatora wolnych obrotow(regulator tak otwiera zawor wolnych obrotow by utrzymac okolo 800/min
pozdrawiam[/quote]