.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 01:11:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C2 2.1]MODÓŁ W SILNIKU WC DO CZEGO JEST I JAK PODLOCZYC
PostNapisane: 20.paź.2003 00:45:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
a wiec stalem sie posiadaczem audi 100
pojakims czasie wymienilem silnik i nie wiem zabardzo jak podlonczyc
MODÓŁ
silnik wymienilem z jakiegos 1,9 (CHYBA WH) na 2,2 WC modl mam i nie mam schematu do tego

wychodzi z niego 6 kabli 2 do cewki 3 do czujnika hall-a i nie wiem co dalej


czy kto moze sie na ten temat wypowiedziec moze jakis schemat instalacji do silnika WC

i jak zwiazek ma ten modl z pompka paliwa czy on nia steruje ?

pozdrawiam i dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 13:41:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
hmm no to moze ma ktos jakas ksiazke chociaz to odkupie moze jakis skan albo cos w tym stylu

pomijam juz czujniki temperatury silnika odpowiedzialany za rozruch i za dodatkowa dawke paliwa

musze podlonczyc modl numer modulu to 0 227 200 005

czym jest taki modl wzmacniaczem sygnalow z impulsatora halla ?


prosze pomocy !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 18:51:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
http://www.typ44q.de/schaltpl/SP03x.jpg

Powodzenia
Jezeli potrzebujesz pomocy to konkretne pytania juz po obejrzeniu schematu
Krzysiek Moskal

juziooo napisał(a):
hmm no to moze ma ktos jakas ksiazke chociaz to odkupie moze jakis skan albo cos w tym stylu

pomijam juz czujniki temperatury silnika odpowiedzialany za rozruch i za dodatkowa dawke paliwa

musze podlonczyc modl numer modulu to 0 227 200 005

czym jest taki modl wzmacniaczem sygnalow z impulsatora halla ?


prosze pomocy !

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 19:50:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
hmm ten schemat jest do KE-jetronic a ja mam k-jetronic

hmm a wiec tak na schemacie jest 7 przewodow w ktorym jeden jest masa
u mnie jest 6 przewodow i z tego co wiem to obodowa stanowi mase po przez przykreceniu modolu do karoseri

na cewce z modolu ida 2 przewody do tych przewodow sa podlonczone rownolegle dwa przewody (u mnie jest jeden) jeden idzie do sterownika pompki a drugi na przewodu numer 15 (ktory nie wiem czym jest czy masa czy plusem )

gdzie jest przekaznik jak wyglada czy jest to cos w rodzaju przekaznika z jakims tranzystorem ?

czy znajduje sie on tam gdzie bezpieczniki?


no i na koniec przy wyjsci z modolu oznaczonym numerem 7 sa 2 przewody polonczone rownolegle ktore ida ??? gdzie ??

ta instalacje ktora mam w samochodzie wogle nie pasuje do tego modolu

jestem technikiem elektronikiem ale w elektryce samochodowej rzadza chyba troszke inne prawa

dzieki za linka i prosze o jakies sugestje podpowiedzi

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 20:46:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
juziooo napisał(a):
hmm ten schemat jest do KE-jetronic a ja mam k-jetronic

KE-jetronik wystepuje glownie z ukladem zaplon. VEZ

juziooo napisał(a):
hmm a wiec tak na schemacie jest 7 przewodow w ktorym jeden jest masa
u mnie jest 6 przewodow i z tego co wiem to obodowa stanowi mase po przez przykreceniu modolu do karoseri


ile zaciskow ma modul zaplonowy???

na cewce z modolu ida 2 przewody do tych przewodow sa podlonczone rownolegle dwa przewody (u mnie jest jeden) jeden idzie do sterownika pompki a drugi na przewodu numer 15 (ktory nie wiem czym jest czy masa czy plusem ) zacisk 15 to + 12V po stacyjce
sygnal z cewki jest potrzebny przekaznikowi pompy paliwa by wiedzial czy silnik kreci


gdzie jest przekaznik jak wyglada czy jest to cos w rodzaju przekaznika z jakims tranzystorem ? Przekaznik jest w skrzynce bezpiecznikow, nr 321 906 059f - charakterystyczne szerokie glowne zaciski pradowe

czy znajduje sie on tam gdzie bezpieczniki? TAK



no i na koniec przy wyjsci z modolu oznaczonym numerem 7 sa 2 przewody polonczone rownolegle ktore ida ??? gdzie ?? do obrotomierza i do regulatora wolnych obrotow(regulator tak otwiera zawor wolnych obrotow by utrzymac okolo 800/min

pozdrawiam[/quote]

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 20:51:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
Dodatkowe info:

http://www.humanspeakers.com/audi/relays.htm

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 21:56:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
czyli zacisk 15 jest zasilaniem cewki a takze zasilaniem tego modolu


hmm regulator obrotow hmm pewnie dziala na zasadzie dodatkowej dawki paliwa tak mi sie wydaje poniewaz wiecej paliwa wieksze podcisnienie w ukladzie dolotowym wiec ta klapka w rozdzielaczu wtrysku unosi sie wiec dostaje wiecej paliwa z wtryskiwaczy glownych ???
czy dobrze to rozumiem


hmm a teraz to wogle nie wiem jaka funkcje spelnia ten modl


>>>>zacisk 15 to + 12V po stacyjce
>>>>sygnal z cewki jest potrzebny przekaznikowi pompy paliwa by wiedzial >>>>czy silnik kreci

hmm ale jak silnik sie nie kreci a stacyjka jest przekrecona na cewce z zacisku 1 wychodzi +12 bo cewka w obowodzie napiecia stalego bedzie widziana jako zwarcie ???

dzienki za podpowiedzi

nigdy nie myslalem ze bede mial tyle problemow ze "swapem"

a czy taki regulator obrotow bedzie pasowl z innego slinika czy raczej nie bardzo ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2003 22:18:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 20:59:32
Posty: 85
Lokalizacja: Kortrijk/Belgia
juziooo napisał(a):
czyli zacisk 15 jest zasilaniem cewki a takze zasilaniem tego modolu TAK

hmm regulator obrotow hmm pewnie dziala na zasadzie dodatkowej dawki paliwa tak mi sie wydaje poniewaz wiecej paliwa wieksze podcisnienie w ukladzie dolotowym wiec ta klapka w rozdzielaczu wtrysku unosi sie wiec dostaje wiecej paliwa z wtryskiwaczy glownych ???
czy dobrze to rozumiem NIE, REGULACJA WOLNYCH OBROTOW TO ELEKTROZAWOR, KTORY STANOWI OBEJSCIE(BY-PASS) PRZEPSUTNICY
a wiecej zasysanego powietrza powoduje podniesienie klapy spietrzajacej i wieksza dawke paliwa na wtryskiwacze


hmm a teraz to wogle nie wiem jaka funkcje spelnia ten modul TO JEST WZMACNIACZ SYGNALU Z CZUJNIKA HALLA i sterownik cewki zaplon
owej, dodatkowo daje sygnal o odpowiednim poziomie dla obrotomierza i reg wolnych obrotow

>>>>zacisk 15 to + 12V po stacyjce
>>>>sygnal z cewki jest potrzebny przekaznikowi pompy paliwa by wiedzial >>>>czy silnik kreci

hmm ale jak silnik sie nie kreci a stacyjka jest przekrecona na cewce z zacisku 1 wychodzi +12 bo cewka w obowodzie napiecia stalego bedzie widziana jako zwarcie ??? chodzi o impulsy nie rezystancje

dzienki za podpowiedzi

nigdy nie myslalem ze bede mial tyle problemow ze "swapem"

a czy taki regulator obrotow bedzie pasowl z innego slinika czy raczej nie bardzo ???
moga byc problemy z kulturalna praca silnika ale powinien chodzic
Ja podlozylem regulator od 2,2 KU do 2,3NF i chodzi
POwodzenia

_________________
Audi 100, 2.3B Avant, Quattro, '91 zamiennie z balonem na cieple powietrze o wypornosci 980kg, zasilanym gazem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: