Witam W zeszły piątek pojechałem do człowieka który ma sprzęt 1.interfejs Arbitus brak możliwości zakodowania oryginałem czyli 2593043 2.fachowiec zadzwonił i otrzymał soft 4F0 910 930 C.sgo miałem w wersji 070 wgrał 110(wgrał arbitusem) po tym zabiegu wskazówka od temperatury opadła do właściwego poziomu i działa OK 3.nadal zegary skarżyły się o brak komunikacji z elektrycznym hamulcem postojowym - brak możliwości zakodowania. Zauważyłem że nawet po wgraniu pliku sgo kodowanie zostało sprzed tego zabiegu, a więc albo jest w innej pamięci albo w innym sterowniku. 4.Fachowiec zadzwonił i otrzymał wsad eeprom z innego licznika. Zgrał mój i próbował wrzucić ten który otrzymał ale wgarnie zawsze zatrzymuje się na pewnej linii(próba powrotu do mojego zrzutu też się nie powiodła) obecnie licznik wskazuje przebieg 999999 wskazówki pracują (oprócz paliwa ale chyba jest uszkodzona). Ustaliliśmy że elektronik załatwi inne zegary i powalczymy. Pytanie czy w liczniku jest kilka pamięci i czy plik sgo nadpisuje wszystkie pamięci?
Aby nie rozpoczynać innego wątku: Mam problem z panelem MMI E380 wymieniłem opalone przyciski a elektronika pozostała oryginalna, system działał 2 tygodnie ale ostatnio zaczął świrować (bez dotyku pokrętła przeskakuje wybór stacji radiowych, diody obok przycisków wyboru np radio mrugają). Wczoraj MMI przestał działać po podłączeniu VCDS błędy o braku możliwości komunikacji z modułem 47 i innymi tak jakby pętla MOST przesłała działać. Wyciągnąłem panel E380 odłączyłem i komunikacja ruszyła po podłączeniu znów działa, ale kto to wie jak długo. Chciałem podmienić panel sterujący E380 oryginał to 4L0 919 609H mam 4L0 919 610 ale po podłączeniu MMI nie reaguje na pokrętło lub przyciski. Pytanie czy problem jest w kompatybilności (różnica w numerze) lub trzeba to jakoś adoptować
Następny problem to podnoszenie tylnej klapy sytuacja wygląda następująco gdy auto postoi pół godziny przy próbie otwarcia klapa uniesie się 2-3 cm i zatrzymuje gdy pociągnę w górę ręcznie następny raz pojedzie OK ale gdy znów auto postoi problem powraca w module 6D zmieniłem adaptacje kanału 0 na powrót do ustawień fabrycznych ale to nie pomogło, sprężyny gazowe wyglądają na OK. Jak dla mnie sterownik klapy wyczuwa opór i zatrzymuje sie myśląc że w coś uderza, czy jest możliwość zmiany progu siły załączania dla tego systemu.
|