.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 09:46:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.4] Problem z immo, auto nie chciało odpalić (logi)
PostNapisane: 23.sie.2019 10:07:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2010 13:02:04
Posty: 113
Siema. 
Byłem kilka dni temu na wypadzie za miasto, po trasie zaliczyłem 15-20km po wytrząsarce (kto kojarzy drogę z płyt betonowych przy Włodawie ten wie :| ). Wprawdzie po powrocie jeździłem autem jeszcze 2 dni ale po nocy rano nie mogłem odpalić silnika. Kontrolka immobilizera po przekręceniu kluczyka migała, silnik przy rozruchu chodzi chwilę i od razu gaśnie. Wróciłem do domu po drugi kluczyk ale efekt bez zmian. Wkurzony spóźnieniem do pracy załatwiłem sobie auto zastępcze i po powrocie wieczorem o dziwo auto odpaliło normalnie za pierwszym razem... Postanowiłem jednak nie ryzykować i sprawdziłem logi VAG'iem/ VCDS'em... Oto co wyczytałem:

Kod:
VAG-COM
Control Module Part Number: 3B0 907 552 L
  Component and/or Version: 2.4L V6/5V      G   0004
           Software Coding: 0xxxx
            Work Shop Code: WSC xxxxx
3 Faults Found:
17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
        P1128 - 35-00 - -
17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean
        P1130 - 35-00 - -
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
        P1570 - 35-10 - - - Intermittent

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Thursday, 22 August 2019, 18:38:51.
Control Module Part Number: 4B0 919 881 A
  Component and/or Version: C5-KOMBIINSTR. VDO D15
           Software Coding: 0xxxx
            Work Shop Code: WSC xxxxx
                      VCID: 2B2984AFCA1D
           Additional Info: IMMO-IDENTNR: AUxxxxxxxxxx     
1 Fault Found:
01176 -  Key
        07-10 -  Signal too Low - Intermittent

Czytałem o problemach z pętlą immobilizera przy kierownicy - planuję skontrolować kostkę, ale geniusze z audi stwierdzili, że żeby zdjąć obudowę stacyjki trzeba ściągnąć kierownicę, a więc airbag, jak airbag to odł. akumulator, jak odł. akumulator to potem adaptacja przepustnicy z kompa (bez tego auto mi nie odpali bez 20min kręcenia rozrusznikiem :(: co przy takim aku... sami wiecie :zdziw:  )...
Jeśli dobrze kojarzę moduł immo jest w zegarach - wyciągałem je już kilkukrotnie m.in. wymieniałem FIS'a itp, więc może jeszcze tam sprawdzę złączki... 
Proszę o interpretację logów (przy okazji te 17536,17538) i ew. sugestie. Problem z immo mam po raz pierwszy...

PS. Nie wiem czy to może mieć znaczenie, ale mimo lata i wyjazdów od czasu oraz zasadniczo codziennej eksploatacji auta (wprawdzie głównie po mieście ale jednak) w odczytach napięcie aku mam w okolicach 11,7V a przy rozruchu spada nawet do nieco ponad 9V, więc jak na aku nie są to chyba rewelacyjne parametry... 

PS2. Auto z LPG 

PS3. Jak odczytać PIN immo? Mam interfejs VIAKEN KKL USB...

_________________
kiedyś...Audi A6 C4 1.9TDI 1Z '96
teraz...Audi A6 C5 Avant 2,4 V6 ARJ '99
Renault Clio II '03 1.2i D7F '03


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.4] Problem z immo, auto nie chciało odpalić (lo
PostNapisane: 23.sie.2019 10:16:58 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8307
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ja po wielu doświadczeniach z immo i w A4 i w A8, po prostu zlikwidowałem immo. Tanio i z bani.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.4] Problem z immo, auto nie chciało odpalić (lo
PostNapisane: 24.sie.2019 09:55:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2010 13:02:04
Posty: 113
Mały update...
Jedyne co udało mi się zrobić to wyjąć zegary i przeczyścić styki. Temat z dostaniem się do stacyjki umarł, gdy okazało się, że jedna ze śrub poduszki jest objechana na tyle, że nie mogę jej żadnym swoim torxem odkręcić :zly2:
Póki co auto odpala i jeździ, ale chyba będę się kiedyś musiał umówić w warsztacie na odkręcenie jednej śruby :538:

_________________
kiedyś...Audi A6 C4 1.9TDI 1Z '96
teraz...Audi A6 C5 Avant 2,4 V6 ARJ '99
Renault Clio II '03 1.2i D7F '03


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: