.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 20:51:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 2.0 16V Sport]Dodatkowe Zegary VDO
PostNapisane: 18.sty.2006 13:01:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
Witam jestem w posiadaniu Audiczki 80 Sport 16v. Mam taki maly problem ze brak w niej jest dodatkowych zegarków VDO. Pomyslalem wiec ze je sobie zamopntuje poniewaz o ile sie zorjentowalem powinne byc. Rozkrecilem wiec plastiki aby sprawdzic czy mam gdzie je podlaczyc. Jedyne na co sie natknąłem to jakas rozpieta kostka zaraz nad popielniczka(oczuwiscie plastiki byly zdjete). Jest to kostka gdzie z jednej strony sa 3 kable a zdrugiej jest ich wiecej, łączą sie 3 stykami. Moje pytanko brzmi czy da sie do tego podłączyc omawiane zegary, a jak nie to do czego jest owa wiązka??

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:15:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ta kostka to jest Light Booster czyli jakby wzmacniacz oświetlenia zegarów, potrzeba Ci tylko samych wskaźników analogowych (nie tych na pcb!), całą instalke typu czujniki musisz mieć na silniku.

od wsk. ciśnienia kabel biało-niebieski do czujnika ciśnienia dolny pin;
od wsk. temp. oleju kabel zielono-czarny do czujnika temp. oleju na pompie
od woltomierza czarno-niebieski łączy się z takimi samymi kolorami od wskaźników temp. oleju i ciśnienia i idzie do skrzynki bezp. od dołu (pin c15A).

podświetlanie: - szaro-czerwony do tego przekaźnika pin 1.
- brązowe od podświetlania to masa również od wskaźników.

według schematu opublikowanego na stronie www.diakom.ru :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 18.sty.2006 15:28:43 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2006 13:21:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2005 19:35:08
Posty: 64
Lokalizacja: Suwałki
czyli jak zepne te kostke to nic nie powinno sie stac??

_________________
Audi 80 B-3 2.0 16V 6A Sport Edition
Stare ale JARE 1991r i pod góre ciągne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 09:47:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Ja mam takie pytanie
Jeżel zamiast popielniczki wsadze zegary VDO, co ma być pod nimi? Na pewno nie jest to orginajna popielniczja, czy to jest inna popielnicza, czy może zaślepka.
Bez tego tochyba nieciekawie wygląda.
:/

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 10:39:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przy autach z dodatkowymi zegarami inna jest pierwsza część tunelu środkowego. To też należałoby wymienić, dla dobrego efektu wizualnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 10:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
To zaskoczenie. ale chyba mozna to włożyć w tą co mam, tylko trzeba coś poniżej wykombinować?
Ten element który jest w modelach z zegarami tam nie podejdzie?

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 11:07:39 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
wowo napisał(a):
Przy autach z dodatkowymi zegarami inna jest pierwsza część tunelu środkowego. To też należałoby wymienić, dla dobrego efektu wizualnego.

po zdemontowaniu tunelu po wewnetrznej stronie zaznaczone jest miejsce na wyciecie otworu pod zapalniczke wiec tej czesci tunelu wymieniac nie trzeba - mozna zrezac :diabel:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 11:11:44 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Dokładnie jak pisze Bilu. Tez tak zrobiłem. Zrezałem swój tunel.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 11:11:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
a co z samą popielniczką, której w sumie nie potrzemuje,
ale chce by to miało ręce i nogi. Pod zegarami, chyba jest jakas inna popielniczka niż w modelu bez zegarów.

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sty.2006 11:15:31 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Tak popielniczka jest inna. Jak jej nie zamontujesz będziesz miał dziurę.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.maja.2006 21:56:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
zegary włożyłem, ale na razie tylko podłączyłem plusy i mase,
działa podświetlenie i pomiar ładowania. Do pinów czujników podpiołem kable /po 1.5 metra/ by je kiedyś podłączyć do czujników.
Po włączeniu zasilania wskażnik ciśnienia oleju wychyla się do końca w prawo na maksa :/ ,
czujnik temperatury oleju nie reaguje leży po lewej stronie.
Czy to normalne?
Czy może coś z zegarami?

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 12:10:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Tak, jak swoje na próbę podłączyłem to też tak było. Ja u siebie wymontowałem popielniczkę a zapalniczkę przeniosłem na tunel środkowy. Jeśli nie masz czujnika ciśnienia oleju to proponuję podpiąć przewód od wskaźnika ciśnienia do masy wtedy będzie cały czas wskazywał 0 po właczeniu zapłonu. Takie wychylenie max może nie być dla niego zbyt zdrowe.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 12:41:25 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Wychyla się na maxa, bo masz nie właściwy czujnik. Masz czujnik jednopinowy powinieneś mieć dwu. Taką bańkę.
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=39563&start=40
Zerknij tutaj, masz kilka fotek jak to powinno wyglądać.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2006 14:31:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Maridk
ja nie mam jeszcze czujników, tylko podłączone luźne przewody pod piny wskaźników.

sylwiasty
dzięki za info w tym temacie, podepne przewód wskaźnika ciśnienia oleju pod mase, mam nadzieje, że nie zepsułem wskaźnika.
:)

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.maja.2006 06:46:09 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
No to pewnie podłączyłeś napięcie 12v pod zegar i dlatego masz takie wskazania. Czujnik jest dla układu opornikiem.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 19:57:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2005 09:07:17
Posty: 101
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Wracam do tematu po kilku miesiącach
Powodem jest zakup popielniczki pod dodatkowe zegary,
jak ją zamontować w tunel standartowym, czy się jakoś ją przykręca, by nie latała?
Widziałem kiedys zdjęcie przygotowanego tunelu pod tą popielniczkę, wycięty otwór w tunelu pod popielniczką, tylko nie wiem gdzie to zdjęcie było, jeżeli dobrze pamiętam było zrobione przez Maridk - a.

_________________
janinaaa czyli janusz
AUDI B-4 1993 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2006 21:19:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Trochę wyobraźni i nie będą Ci potrzebne żadne zdjęcia. Zacznij od zdemontowania wykładziny z tunelu, następnie przyglądnij się popielniczce i konsoli i zobaczysz, że zrezanie otworu to bajka. Potrzebne będą jakieś wkręciki do przykręcenia popiołki do tunelu. Proponuję też przenieść podświetlenie do nowej popielniczki. Owocnego rezania! :peace:

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: