.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 02:41:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 AAH 2.8]złącze diag
PostNapisane: 18.sie.2003 19:18:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
nie moge podlaczyc mojego 2.8 w b4 przez interfejs pod vag-coma. Fejsik dziala na innych furach ale tutaj nie chce. Prad na czarnej wtyce jest. Jednak K i L sa chyba nie podpiete-da sie to jakos inaczej podlaczyc lub ewentualnie naprwic????

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2003 20:00:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Juz o tym bylo nawet na tym forum ...
Powodow moze byc kilka ... z inymi modolami sie mozesz polaczyc poza silnikiem czy wogole cisza ?

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2003 20:09:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
...cichutenko>>>> :[

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2003 20:39:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
przeczytalem-wczesniejsze zmagania-
tylko nie rozumiem nadal tego zmostkowania - tzn

1 zmostkowac K i L
2 wlaczyc zaplon
3 wyl zaplon
4 podl fejs

i powinno byc dobrze - dobrze rozumiem????

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2003 07:48:25 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Zapłon musi cały czas być włączony bo znika zasilanie interfesu. :idea: :)

Opisz jak wykonjesz połączenie i testowanie - bo to niemożliwe, zeby nic nie odpowiadało. :?:

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2003 09:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Moze miec uciety kabel od zlacza - moze samochod byl po dzwonie i wlaciciel zadbal zeby nie mozna bylo podlaczyc kompa :lol:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2003 09:21:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
po dzwonie to on byl na 100% poza tym K i L sa odwrotnie podlaczone niz to wynika z przykrywki bezp.

a robie to tak:
1 wlaczam zaplon
2 mostkuje K z L
3 zdejmuje mostek
4 podlaczam fejs
5 probuje
6 dooopa zbita - nie dziawa :(

jezeli nie jest podlaczony do strownika to moze da sie podlaczyc to na krotko -ktos probowal???

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2003 09:58:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Piotrek napisał(a):
po dzwonie to on byl na 100% poza tym K i L sa odwrotnie podlaczone niz to wynika z przykrywki bezp.

a robie to tak:
1 wlaczam zaplon
2 mostkuje K z L
3 zdejmuje mostek
4 podlaczam fejs
5 probuje
6 dooopa zbita - nie dziawa :(

jezeli nie jest podlaczony do strownika to moze da sie podlaczyc to na krotko -ktos probowal???


Ale nie zdejmuj mostka - jak go zalozysz to podlacz interfejs - czyli bez punktu 3

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2003 10:08:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Skąd wiesz Piotrek, że masz zamienione linie? Sprawdź kolory - biały drut to linia L, a ten drugi to K. A zresztą to linia L jest tylko jedna (z ECU silnika), a linię K ma każdy element samochodu. Takie dwie śruby obok złącz diagnostycznych to wejścia lini K i L do skrzynki bezpieczników - tam gdzie jest kilka kabli to jest K.
:!: :arrow: Zmierz też woltomierzem napięcie na linii K - powinno być ~10V.
Dodam, że u mnie chodzi bez zwierania K z L. 8)

:!: :!: A i najpierw uzyskaj połączenie z np. ABS, klimą, lub poduszką, a jak nie bedzie problemów to bierz się za ECU silnika. :lol: 8)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2003 11:09:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
OK paprobujem-dzieki panowie :P

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2003 12:03:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Panowie dawno wymarli :D31
Życzę owocnych eksperymentów :D20

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: