.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 06:03:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 MC] Wymiana regulatora napiecia
PostNapisane: 17.wrz.2006 11:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Czy da sie wymienic regulator napiecia wraz ze szczotkami bez wyciagania alternatora z samochodu? Wiem ze potrzebny bedzie kanal, ale czy jest dojscie zeby dalo sie to zrobic? Czy lepiej wyciagnac alternator?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 13:05:39 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
da rade nawet bez kanalu ale jak sie polozysz pod auto to bedziesz sobie sypal na twarz syf z podwozia a poza tym bedziesz sie meczyl zeby dobrze srubokretem docisnac. z reszta po co pytasz , zejdz do auta i se popatrz ;) no chyba ze auto dopiero w planach :):

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 14:58:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Dzieki. Jutro podjade na kanal. Wstepnie juz patrzylem, i dostep do alternatora jest. Chodzilo mi o to czy cos tam nie bedzie przeszkadzac. Jutro sie tym zajme :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 20:23:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeżeli masz osłonę - kierownicę powietrza z tyłu alternatora, to możesz mieć kłopot. Ale to tylko alternator... :P

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 14:43:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Wlasnie bylem dzis na kanale. Po drodze podjechalem zagladnac jak to tam wyglada. Jest ta glupia kierownica. O ile do tych 2 srubek od spodu (trzymajacych ja) nie ma problemu odkrecic, to te gorne juz sprawiaja klopot. Plaskim kluczem tam sie nie dopcham, a nasadowy mam za dlugi :-) Musze jakis lepszy kupic. Czy zbyt niskie napiecie jakie daje regulator oznacza jego uszkodzenie czy np zabrudzenie stykow? Czy warto kupic taki regulator za 25 zl (jakis zamiennik) czy boscha za okolo 70zl?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2006 21:56:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ja obecnie mam Hellę za 28 PLN w jednym Audi, a w drugim jakiegoś totalnego bezimieńca. Oba mają po 15tyś przebiegu.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2006 16:36:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
W koncu udalo mi sie znalezc chwile zeby podjechac i pogrzebac przy aucie. Kupilem regulator K.A.E. za 20 zl. Podjechalem na kanal, zeby go wymienic. Myslalem, ze zajmie mi to z pol h, a zeszlo chyba ze 3h. Niech ich. Ale poupychali. Bez wyciagania alternatora nie da rady. Nie ma jak wyciagnac tej jkierownicy powietrza. Zreszta nawet gdyby jej nie bylo, to ciezko by sie bylo dostac do srub regulatora. O ile to dolne mocowanie bez problemow daje sie odkrecic, to to gorne (na szpilke) - tragedia. Musialem sciagnac kratke pod zderzakiem, a zeby ja zdjac musioalem troche wysunac sam zderzak. Udalo mi sie odkrecic nakretke z tej szpilki, ale sama szpilke wyciagalem z godzine. Nie obeszlo sie bez WD-40 i mlotka. Juz nie wspomne o goracej turbince za szpilka. Jak juz udalo mi sie wyciagnac alternator zadnej filozofii nie bylo. Staruy regulator okazal sie caly pordzewialy. Byc moze wystarczylo by wyczyscic jego styki, ale wymienilem go mimo wszystko na nowy. Po poskladaniu wszytkiego do kupy, wydaje mi sie ze pomoglo. Podczas jazdy napiecie powoli rosnie. Wczesniej bylo niewiele ponad 12 V, a teraz juz jest ponad 13. A przejechalem tylko kilka km. Zobaczymy co bedzie po przejechaniu dluzszego odcinka, ale to w niedziele albo w poniedzialek :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: