Jezeli temperatura zmienia sie szybko i zxalezy od obrotow silnika (przy wyzszych obrotach pokazuje wieksza temperature a jak zdjejmiesz noge z gazu to szybko opada) to masz walniety stabilizator napiecia. Stabilizator ten powinien dawac stale napiecie 10V na uklad czujnik-wskaznik. Najwyrazniej Twoj ma zwarcie i zamiast stalych 10 V daje pelne napiecie instalacji, a jak wiadomo przy pracujacym silniku ono sie zmienia w zakresie okolo 12-14V i stad te wahania wskazan.
Stabilizator znajduje sie z tylu zegarow. Jest to taki niewielki czarny prostopadloscian z wystajaca blaszka poprzez ktora jest przykrecony do obudowy zegarow. Z tego stabilizatora wychodza 3 nozki. Mozesz probowac kupic oryginal, ale pewnie beda chciec za niego kolo 100zl. Wiec nie ma to sensu. Bardzo dobrze pasuje zwykly stabilizator napiecia na 10V o oznaczeniu LM7810 ktory kupisz w kazdym sklepie elektronicznym za okolo 1,5-2 zl. Tylko UWAGA! Musisz go wstawic odwrotnie niz oryginal. Blaszka do gory. Po prostu roznie sie kolejnoscia wyprowadzen. Srodkowa noga jest tak samo, natomiast nozka nr 1 w oryginale to nozka nr 3 w zamienniku i odwrotnie. A wiec jesli w przypadku oryginaluu blaszka byla od strony obudowy, to musisz go wstawic tak, zeby ta blaszka byla do gory (w powietrzu). Zeby przykrecic to daj jakas podkladke (moze byc nakretka). Sam tak kiedys zrobilem i wszystko dzialalo idealnie
Powodzenia